• Natassja

"Ammar" min pojkvän

Är rädd att detta inte är normalt, eller jag vet ju att det inte är normalt, men tänkte ändå dela med mig nu när forumet ändå är fullproppat med inlägg om just amning och vart gränsen går för hur länge man kan amma.

Jag har en kille som jag varit tillsammans med i tre månader nu. Han är från Libanon och världens underbaraste, inte som alla andra killar och framförallt inte någon socialbidragstagare eller våldsman. Han älskar verkligen mig och jag älskar honom! Vårt sexliv är fantastiskt, och det jag ska berätta nu har inget med sex att göra överhuvudtaget...

Det är nämligen så att han älskar att ligga och amma vid mitt bröst, tex när vi tittar på tv och så. Trodde först han hade någon fetisch eller något, men han säger att hans mamma ammade honom tills han var fyra år och att det var ett av hans bästa minnen. För honom handlar det om närhet och kärlek, och vill han ha det så är det min plikt att ge honom det, precis som han ger mig fast på andra sätt.

Han ammar ungefär fem minuter åt gången, kanske två gånger om dagen höst. Jag har inget emot det, gör ju inte ont eller något och så länge han är nöjd så. Men jag har googlat lite på det här och ser att man kan börja producera bröstmjölk om man ammar?? Är lite rädd för det nu, och hur skulle det påverka mina chanser att bli gravid? Vi försöker nämligen få barn...

Planning a child ain't always that easy.
  • Svar på tråden "Ammar" min pojkvän
  • Bubbis10
    Fru U skrev 2010-10-09 20:52:25 följande:
    Fast du var lite äldre än ts pregga och du visste redan vad det innebar att ha barn.

Jag tror vad jag vill om denna tråd men att planera barn om man inte ens vill vara ihop under äktenskapsliknande förhållanden känns galet
    Jo där har du en poäng aså..vi hade ju redan planerat giftemål ...å jag e äldre så du har en poäng :)
  • Anonym

Ditt barn får väl snutta på ena bröstet och killen den andra. ^^

• frukarlssonn
    Slacker skrev 2010-10-09 20:07:41 följande:
    Värst vad många trångsynta människor?
    Suger aldrig era pojk/flickvänner på era bröst när ni har sex t.ex?
    Han tycker om det och tycker det är mysigt, so what?
    Jag tycker det varken är äckligt eller onarmalt, min sambo brukar också stoppa mina tuttar i munnen ibland, dock inte av samma anledning som TS kille.
    Eeeh joo, då är det för mig fullkomligt normalt i just den situationen. Men skulle han dra upp tröjan och lägga sig i min famn i fosterställning och amma mig, skulle jag f-n bli rädd! Två helt olika saker enligt mig iaf.
    Olivia 090610 ~ bf 101112
  • Slacker
    Marinero skrev 2010-10-09 21:22:15 följande:
    Eeeh joo, då är det för mig fullkomligt normalt i just den situationen. Men skulle han dra upp tröjan och lägga sig i min famn i fosterställning och amma mig, skulle jag f-n bli rädd! Två helt olika saker enligt mig iaf.
    Men det är ingen skillnad, förutom det att ni är kåta.
    Jag förstår verkligen inte problemet
  • Bumbi6666

Skulle det kännas ok för dig om mamman kom och hälsade på att han satt och snuttade på hennes tutte då???

♥♥♥♥ Elias är mitt allt ♥♥♥♥
  • frukarlssonn
    Slacker skrev 2010-10-09 21:25:45 följande:
    Men det är ingen skillnad, förutom det att ni är kåta.
    Jag förstår verkligen inte problemet
    Nähä okej. Men för mig är det skillnad.
    Olivia 090610 ~ bf 101112
  • Slacker

Alla är vi olika, all har olika åsikter, alla gillar olika saker, alla har vi våra gränser på normalt betende.
    Det finns faktiskt de mammor som inte vill amma sina små bebisar för att de tycker det är äckligt också.

• BenZaa
    Bumbi6666 skrev 2010-10-09 21:25:54 följande:
    Skulle det kännas ok för dig om mamman kom och hälsade på att han satt och snuttade på hennes tutte då???
    Haha.. fick en skön bild i huvudet...
  • plast killen
    Nainen85 skrev 2010-10-09 21:30:04 följande:
    Haha.. fick en skön bild i huvudet...
    haha
  • Belinda80

OMG klart som kôrvaspa att detta Inte e okey !! Ta fram hans snale o snutta lite på den i ca 5min o sen ge dig..för ja menar , du vill ju bara ha lite närhet 

Svar på tråden "Ammar" min pojkvän