• Natassja

"Ammar" min pojkvän

Är rädd att detta inte är normalt, eller jag vet ju att det inte är normalt, men tänkte ändå dela med mig nu när forumet ändå är fullproppat med inlägg om just amning och vart gränsen går för hur länge man kan amma.

Jag har en kille som jag varit tillsammans med i tre månader nu. Han är från Libanon och världens underbaraste, inte som alla andra killar och framförallt inte någon socialbidragstagare eller våldsman. Han älskar verkligen mig och jag älskar honom! Vårt sexliv är fantastiskt, och det jag ska berätta nu har inget med sex att göra överhuvudtaget...

Det är nämligen så att han älskar att ligga och amma vid mitt bröst, tex när vi tittar på tv och så. Trodde först han hade någon fetisch eller något, men han säger att hans mamma ammade honom tills han var fyra år och att det var ett av hans bästa minnen. För honom handlar det om närhet och kärlek, och vill han ha det så är det min plikt att ge honom det, precis som han ger mig fast på andra sätt.

Han ammar ungefär fem minuter åt gången, kanske två gånger om dagen höst. Jag har inget emot det, gör ju inte ont eller något och så länge han är nöjd så. Men jag har googlat lite på det här och ser att man kan börja producera bröstmjölk om man ammar?? Är lite rädd för det nu, och hur skulle det påverka mina chanser att bli gravid? Vi försöker nämligen få barn...

Planning a child ain't always that easy.
  • Svar på tråden "Ammar" min pojkvän
  • Fru U
    Anonym skrev 2010-10-09 10:39:40 följande:
    tycker ni är orättvisa mot ts!
    okej jag tycker det låter äckligt och sånt med att amma sin partner..
    men resten tycker jag ni bara är elaka om...

so what om de varit tillsammans i 3mån "bara" ? jag flyttade in hos min man direkt, efter 7mån förlovade vi oss och efter 9mån var jag planerat gravid! 2 år senare gifte vi oss och sitter idag med hus och 2 underbara barn...
    jag har kompisar som blev gravida första gången de hade sex med varandra och de är idag gifta och har 2 barn... kanske ska säga att jag var 20år då jag träffade min man...
    Det är inte orättvist att påpeka att om man inte är beredd att ingå i ett äktenskapsliknande förhållande med personen man vill ha ungar med så är man inte heller redo för ungar
    Svaren bor i hjärtat
  • Anonym

hon kanske bara inte vill gifta sig?! det kanske inte handlar om att hon inte vill leva med honom utan bara inte gifta sig..
    jag vet många som inte vill gifta sig för att de tror att det förstör mer i förhållandet än att bara leva tillsammans som de alltid gjort.. (även om de varit tillsammans i 20år)

• Bubbis10

Eh ts allvarligt, det där låter inget vidare sunt...har han klippt navelsträngen fr sin morsa än? eller har han dig ist för det? Däremot vad det gäller att känna samhörighet med sin partner efter 3 månader så kan jag säja ngt som dom andra inte kommer hålla med om, men jag talar utifrån mig sj. Min son,s pappa å jag bestämde oss efter 3 månader att vi ville ha barn, det tog oss 2,5 år att bli gravida..ca. å nu i aug så föddes en liten prins som vi båda älskar å avgudar. så visst kan man känna när det e rätt, MEN att vilja ammas av sin tjej i vuxen ålder anser jag faktiskt lite sjukt.

• Bubbis10
    Anonym skrev 2010-10-09 04:21:45 följande:
    Det är nog bäst för alla ifall du inte blir gravid!
    Eh det var inte snällt sagt!
  • Fru U
    Pregga skrev 2010-10-09 12:34:43 följande:
    Eh det var inte snällt sagt!
    Tror personen menade just nu.

Man måste vara beredd att leva ihop (under äktenskapsliknande förhållanden) om man ska skaffa barn ihop. För barnets bästa.

Eller så vill man inte vara ihop men skaffa barn ihop och då arbetar man fram en plan som fungerar för det. Men att börja planera barn vid 23 med en kille som man dejtat i tre månader, inte bott ihop med nån längre tid - det är som bäddat för problem.

TYcker jag då
    Svaren bor i hjärtat
  • Anonym

Skulle vara mysigt att få amma lite, men mer då som en fetish i mina ögon Tungan ute

• Belinda80

Äsch.. ge honom en napp att suga på istället.. doppa den i lite cola så går de nog bra om han skulle bli kinkig

• Modgun

Du kan inte prova lite ersättning istället? Du slipper ju bli så bunden då.

• pernilla1980

nää.. jag hade inte velat att min kille "ammade" på mig.. hade känts konstigt.. så länge du e med på det o inte blir påtvingad så e det väl ok..!

• WmammaW

Hade en man jag träffat frågat mig om han fick amma mig så hade jag fan sprungit snabbare än blixten..för i mina ögon är detta inte alls normalt!

Svar på tråden "Ammar" min pojkvän