• Natassja

"Ammar" min pojkvän

Är rädd att detta inte är normalt, eller jag vet ju att det inte är normalt, men tänkte ändå dela med mig nu när forumet ändå är fullproppat med inlägg om just amning och vart gränsen går för hur länge man kan amma.

Jag har en kille som jag varit tillsammans med i tre månader nu. Han är från Libanon och världens underbaraste, inte som alla andra killar och framförallt inte någon socialbidragstagare eller våldsman. Han älskar verkligen mig och jag älskar honom! Vårt sexliv är fantastiskt, och det jag ska berätta nu har inget med sex att göra överhuvudtaget...

Det är nämligen så att han älskar att ligga och amma vid mitt bröst, tex när vi tittar på tv och så. Trodde först han hade någon fetisch eller något, men han säger att hans mamma ammade honom tills han var fyra år och att det var ett av hans bästa minnen. För honom handlar det om närhet och kärlek, och vill han ha det så är det min plikt att ge honom det, precis som han ger mig fast på andra sätt.

Han ammar ungefär fem minuter åt gången, kanske två gånger om dagen höst. Jag har inget emot det, gör ju inte ont eller något och så länge han är nöjd så. Men jag har googlat lite på det här och ser att man kan börja producera bröstmjölk om man ammar?? Är lite rädd för det nu, och hur skulle det påverka mina chanser att bli gravid? Vi försöker nämligen få barn...

Planning a child ain't always that easy.
  • Svar på tråden "Ammar" min pojkvän
  • HäckHäxan
    pojken81 skrev 2014-02-10 09:08:03 följande:
    Synd att det inte finns fler kvinnor med en sån här inställning. De flesta är så PK och tråkiga.
    Nja jag vet inte om jag vill säga att folk är sådär eller att man måste vara tråkig för att man inte delar mina åsikter.

Man skall naturligtvis inte göra saker man mår dåligt av bara genom att tänka på det.

Bara det att jag inte mår dåligt av så mkt av det jag tänker på och jag resonerar som så att har jag inte testat det så kan jag inte heller avgöra om det var något att ha eller ej. Däremot testar jag inte de få saker jag mår dåligt av att tänka på. Har inget behov av att få mig själv att må dåligt. Men jag lever gärna och lär mig gärna nya saker och nya och andra sätt att se på saker.

Kan faktiskt tänka mig att detta med att amma en pojkvän kan bygga en oerhörd intimitet. Det hamnar dock på listan över saker jag inte kan tänka mig att göra utan en känslomässig relation. Så att amma nån snubbe från krogen eller en kk går bort i min värld. För dem har jag inget känslomässigt band med och därmed inget större behov av att ha någon större intimitet med heller så
    Skämt om dvärgar bör vara korta!
  • HäckHäxan
    Anonym (man med fantasi) skrev 2014-02-10 12:34:43 följande:
    Antar att tappa upp ett bad med en klick badolja i också relaterar till barn eller bäbisar om två vuxna hoppar i?  Och stört måste det ju också vara om de finner en närhet och trygghet med att sitta där i badet och "bara" vara tillsammans. 

Måste vara någon form av förvridet, ja jag vet inte vad!? Om det är en man med i bilden hade han säkert en trasslig relation till sin mor en gång i tiden!

Sen de som kör den i tvåan tänder uppenbarligen på bajs, varför skulle det hålet annars komma på tal när det kommer till sex? Och, är där EN man med i bilden är han säkert smyghomo.

Creepy.
    Du glömde att han är smyghomo om han kör den i tvåan också, sånt är viktigt att komma ihåg!
    Skämt om dvärgar bör vara korta!
  • UniqueSnowflake
    Anonym (man med fantasi) skrev 2014-02-10 12:34:43 följande:
    Antar att tappa upp ett bad med en klick badolja i också relaterar till barn eller bäbisar om två vuxna hoppar i?  Och stört måste det ju också vara om de finner en närhet och trygghet med att sitta där i badet och "bara" vara tillsammans. 

Måste vara någon form av förvridet, ja jag vet inte vad!? Om det är en man med i bilden hade han säkert en trasslig relation till sin mor en gång i tiden!

Sen de som kör den i tvåan tänder uppenbarligen på bajs, varför skulle det hålet annars komma på tal när det kommer till sex? Och, är där EN man med i bilden är han säkert smyghomo.

Creepy.
    ASSÅ JAMEN PRESSIIIIS...! ÄNTLIGEN någon som fattar!

Obestämd
    ~thorn in your side~
  • pojken81
    Hej hopp i blåbärsskogen skrev 2014-02-10 21:03:28 följande:
    haha, fan av nice att kunna ligga och kolla tv och samtidigt suga på sin tjejs bröst. Hoppas att jag träffar en sådan tjej i framtiden Glad
    Jag med :)
  • Anonym (noomi)
    Anonym (Evelina) skrev 2014-02-06 18:32:53 följande:
    Ja du jag fanns ej förut förens min sambo ställde frågan till mig så vi prova och sen dess är det helt naturligt för oss att glra det ;)

Min håller på att ta slut tror jag, ibland går det ju några dagar om jag är trött tex . Hur ofta behöver ni hålla på för att underhålla?
  • Anonym (Evelina)

Vi har haft några dagars paus oxå och då är det mindre men den kommer igång ganska fort igen be han suga sen provar ni igen om en stund då brukar det komma massor ;)

Anonym (noomi) skrev 2014-02-12 22:04:19 följande:
    Min håller på att ta slut tror jag, ibland går det ju några dagar om jag är trött tex . Hur ofta behöver ni hålla på för att underhålla?

• Anonym (noomi)
    Anonym (Evelina) skrev 2014-02-13 07:25:12 följande:
    Vi har haft några dagars paus oxå och då är det mindre men den kommer igång ganska fort igen be han suga sen provar ni igen om en stund då brukar det komma massor ;)

Fint det skall jag prova. Tack så mycket för tipset! Tänkte även prova att handmjölka lite när jag står i duschen. För att få igång det.
  • pojken81
    Anonym (noomi) skrev 2014-02-13 22:29:29 följande:

Fint det skall jag prova. Tack så mycket för tipset! Tänkte även prova att handmjölka lite när jag står i duschen. För att få igång det.
    Säg till om du behöver en hjälpande hand ;)
  • pojken81
    Anonym (Evelina) skrev 2014-02-13 07:25:12 följande:
    Säg till om ni behöver hjälp ;)
  • Efraim Barkbit
    HäckHäxan skrev 2014-02-10 16:03:28 följande:

Nja jag vet inte om jag vill säga att folk är sådär eller att man måste vara tråkig för att man inte delar mina åsikter.

Man skall naturligtvis inte göra saker man mår dåligt av bara genom att tänka på det.

Bara det att jag inte mår dåligt av så mkt av det jag tänker på och jag resonerar som så att har jag inte testat det så kan jag inte heller avgöra om det var något att ha eller ej. Däremot testar jag inte de få saker jag mår dåligt av att tänka på. Har inget behov av att få mig själv att må dåligt. Men jag lever gärna och lär mig gärna nya saker och nya och andra sätt att se på saker.

Kan faktiskt tänka mig att detta med att amma en pojkvän kan bygga en oerhörd intimitet. Det hamnar dock på listan över saker jag inte kan tänka mig att göra utan en känslomässig relation. Så att amma nån snubbe från krogen eller en kk går bort i min värld. För dem har jag inget känslomässigt band med och därmed inget större behov av att ha någon större intimitet med heller så

Häxan, det är en glädje att läsa om ditt öppna sinne och din tolerans. Du är lätt att tycka om
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • pojken81
    ErnstHugo skrev 2014-07-06 00:41:45 följande:
    Häxan, det är en glädje att läsa om ditt öppna sinne och din tolerans. Du är lätt att tycka om
    Kan vara instämma!
  • SexyMann

aonym (noomi) skulle vilja amma dig
    Glad

• SexyMann

natasja hur hittar jag en tjtj som dig som älskar att amma en kille..

• SexyMann

hej.. vart finner man kvinnor somvill amma oss män?

• SexyMann

(noomi) Evelina) önskade jag var eran man =(

• SexyMann

anonym någon kvinna som e sugen på att amma?

• pojken81

Haha.. vad är det för fel på dig, Sexymann?

• Anonym (Troccadero)

Hur går det för er såhär några år senare, ammar ni fortfarande och är det lika underbart. Skulle så gärna vara din man Evelina och amma dig.

Svar på tråden "Ammar" min pojkvän