• Natassja

"Ammar" min pojkvän

Är rädd att detta inte är normalt, eller jag vet ju att det inte är normalt, men tänkte ändå dela med mig nu när forumet ändå är fullproppat med inlägg om just amning och vart gränsen går för hur länge man kan amma.

Jag har en kille som jag varit tillsammans med i tre månader nu. Han är från Libanon och världens underbaraste, inte som alla andra killar och framförallt inte någon socialbidragstagare eller våldsman. Han älskar verkligen mig och jag älskar honom! Vårt sexliv är fantastiskt, och det jag ska berätta nu har inget med sex att göra överhuvudtaget...

Det är nämligen så att han älskar att ligga och amma vid mitt bröst, tex när vi tittar på tv och så. Trodde först han hade någon fetisch eller något, men han säger att hans mamma ammade honom tills han var fyra år och att det var ett av hans bästa minnen. För honom handlar det om närhet och kärlek, och vill han ha det så är det min plikt att ge honom det, precis som han ger mig fast på andra sätt.

Han ammar ungefär fem minuter åt gången, kanske två gånger om dagen höst. Jag har inget emot det, gör ju inte ont eller något och så länge han är nöjd så. Men jag har googlat lite på det här och ser att man kan börja producera bröstmjölk om man ammar?? Är lite rädd för det nu, och hur skulle det påverka mina chanser att bli gravid? Vi försöker nämligen få barn...

Planning a child ain't always that easy.
  • Svar på tråden "Ammar" min pojkvän
  • Anonym (sugen)
    Slacker skrev 2010-10-09 20:07:41 följande:
    Värst vad många trångsynta människor?
    Suger aldrig era pojk/flickvänner på era bröst när ni har sex t.ex?
    Han tycker om det och tycker det är mysigt, so what?
    Jag tycker det varken är äckligt eller onarmalt, min sambo brukar också stoppa mina tuttar i munnen ibland, dock inte av samma anledning som TS kille.
    jo trångsynt va ordet,vad e skilnaden på de ts beskriver eller om en kille tex suger en annan mans kuk? då e de ingen som höjer ögonbrynen,själv föredrar jag då en napp doppad i cola än en annan mans kön i min mun ;)
  • mion
    Natassja skrev 2010-10-09 00:04:57 följande:
    Jag har hittat rätt kille i mitt liv, jag vet att det är han jag vill spendera livet med... sånt känner man!!
    Hahahahaha efter 3 månader så TROR man stor skillnad där du =)
  • HonSomVet
    Natassja skrev 2010-10-08 23:59:53 följande:
    Du behöver inte tro att det är sant, fattar ju att det låter knäppt! Men jag älskar honom.. och ja, vi vill ha barn, han vill helst gifta sig också men jag är inte redo för det än.
    Du är redo för att skaffa barn med honom. Men inte att gifta dig med honom? Tomte
  • mion
    Pregga skrev 2010-10-09 20:12:50 följande:
    En del skriver-vänta med barn?! ok, min dotter fick jag med hennes pappa när jag var 20 år å vi hade vart ihop i ca 4,5 år...det brakade åt helsike, vi växte ifrån varandra å han var inget snäll. träffade min son,s pappa å vi bestämde oss för tat skaffa barn efter JAPP 3 MÅNADER!! tänka sig va rätt det kändes å jag som sagt innan att jag skulle aldrig skaffa fler barn, å min dotter e snart 12 år. nu i aug föddes en liten prins som vi älskar så oerhört, det tog oxx dock 2,5 år som sagt att bli med honom :) ångrar inte en sek att vi började när vi gjorde:)
    Men du det är väl ändå bättre o vänta än o skaffa det bara för att man är nykär o går på rosa moln,barn alltså... 
  • mion
    Anonym (sugen) skrev 2010-10-09 20:12:56 följande:
    jo trångsynt va ordet,vad e skilnaden på de ts beskriver eller om en kille tex suger en annan mans kuk? då e de ingen som höjer ögonbrynen,själv föredrar jag då en napp doppad i cola än en annan mans kön i min mun ;)
    Båda ni verkar fått detta om bakfoten totalt!  Ts karl AMMAR henne,lite skillnad från att suga sexuellt på ett bröst el??
  • Fru U

Fast du var lite äldre än ts pregga och du visste redan vad det innebar att ha barn.

Jag tror vad jag vill om denna tråd men att planera barn om man inte ens vill vara ihop under äktenskapsliknande förhållanden känns galet

Svaren bor i hjärtat
  • Belinda80
    plast killen skrev 2010-10-09 19:49:34 följande:
    bra idé,de kanske man skulle pröva.... hihi
    gör de.. funkar klockrent asg Flört
  • Slacker
    mion skrev 2010-10-09 20:25:43 följande:
    Båda ni verkar fått detta om bakfoten totalt!  Ts karl AMMAR henne,lite skillnad från att suga sexuellt på ett bröst el??
    Jag menade inte sexuellt om du läser mitt inlägg, jag skrev TILLEXEMPEL!
  • plast killen
    Belinda80 skrev 2010-10-09 20:57:22 följande:
    gör de.. funkar klockrent asg Flört
    visste jag redan.... ;)
  • Bubbis10
    mion skrev 2010-10-09 20:23:53 följande:
    Men du det är väl ändå bättre o vänta än o skaffa det bara för att man är nykär o går på rosa moln,barn alltså... 
    Mja vi visste ju å det har ju gått bra :) inget ngn av oss ångrar, men vi kanske e ett undantag :)
Svar på tråden "Ammar" min pojkvän