• Natassja

"Ammar" min pojkvän

Är rädd att detta inte är normalt, eller jag vet ju att det inte är normalt, men tänkte ändå dela med mig nu när forumet ändå är fullproppat med inlägg om just amning och vart gränsen går för hur länge man kan amma.

Jag har en kille som jag varit tillsammans med i tre månader nu. Han är från Libanon och världens underbaraste, inte som alla andra killar och framförallt inte någon socialbidragstagare eller våldsman. Han älskar verkligen mig och jag älskar honom! Vårt sexliv är fantastiskt, och det jag ska berätta nu har inget med sex att göra överhuvudtaget...

Det är nämligen så att han älskar att ligga och amma vid mitt bröst, tex när vi tittar på tv och så. Trodde först han hade någon fetisch eller något, men han säger att hans mamma ammade honom tills han var fyra år och att det var ett av hans bästa minnen. För honom handlar det om närhet och kärlek, och vill han ha det så är det min plikt att ge honom det, precis som han ger mig fast på andra sätt.

Han ammar ungefär fem minuter åt gången, kanske två gånger om dagen höst. Jag har inget emot det, gör ju inte ont eller något och så länge han är nöjd så. Men jag har googlat lite på det här och ser att man kan börja producera bröstmjölk om man ammar?? Är lite rädd för det nu, och hur skulle det påverka mina chanser att bli gravid? Vi försöker nämligen få barn...

Planning a child ain't always that easy.
  • Svar på tråden "Ammar" min pojkvän
  • frukarlssonn
    Belinda80 skrev 2010-10-09 22:17:17 följande:
    OMG klart som kôrvaspa att detta Inte e okey !! Ta fram hans snale o snutta lite på den i ca 5min o sen ge dig..för ja menar , du vill ju bara ha lite närhet 
    Hahahah ja ungefär så ja
    Olivia 090610 ~ bf 101112
  • Belinda80
    RockPaperScissorLizardSpock skrev 2010-10-10 05:58:38 följande:

">

Första mötet med föräldrarna även för TS...?
    hehe =)
  • Belinda80

Btw... e de fler än jag som har reagerat på vart tråden ligger ? Hon skriver att det inte har med sex att göra men tråden ligger under sex o sånt Obestämd

• Bubbis10

åå ts lyser med sin frånvaro....troll?

• Belinda80

hehe tror ja de... antingen e detta ett stort skämt eller så skäms hon .... hmm, kan de vara ett skämt ? hehe

• Bubbis10

">

du milde tid va vidrigt, hahahaha
    Belinda80 skrev 2010-10-10 10:21:38 följande:
    hehe tror ja de... antingen e detta ett stort skämt eller så skäms hon .... hmm, kan de vara ett skämt ? hehe
    aa aså antingen så e det ett troll eller så skämms hon..men det som får mig å tro att det kan vara seriöst är att hon inte e anonym....shit va sjukt aså.
  • Belinda80

men allvarligt.. hade min sambo frågat om han fick snutta på min tutte bara för snuttningen skull,ja då hade jag visat honom vart dörren e och att utvägen genom dörren e en enkelbiljett till singellivet..

my god.. hon kan inte må bra Obestämd 

• Fuskmamma

Tycker du det är okej och inte obehagligt för dig så fattar jag inte vad problemet är?

• frukarlssonn

">

Hahahah fy f-n! Och så den rapen där på slutet haha
    Olivia 090610 ~ bf 101112
Svar på tråden "Ammar" min pojkvän