• Natassja

"Ammar" min pojkvän

Är rädd att detta inte är normalt, eller jag vet ju att det inte är normalt, men tänkte ändå dela med mig nu när forumet ändå är fullproppat med inlägg om just amning och vart gränsen går för hur länge man kan amma.

Jag har en kille som jag varit tillsammans med i tre månader nu. Han är från Libanon och världens underbaraste, inte som alla andra killar och framförallt inte någon socialbidragstagare eller våldsman. Han älskar verkligen mig och jag älskar honom! Vårt sexliv är fantastiskt, och det jag ska berätta nu har inget med sex att göra överhuvudtaget...

Det är nämligen så att han älskar att ligga och amma vid mitt bröst, tex när vi tittar på tv och så. Trodde först han hade någon fetisch eller något, men han säger att hans mamma ammade honom tills han var fyra år och att det var ett av hans bästa minnen. För honom handlar det om närhet och kärlek, och vill han ha det så är det min plikt att ge honom det, precis som han ger mig fast på andra sätt.

Han ammar ungefär fem minuter åt gången, kanske två gånger om dagen höst. Jag har inget emot det, gör ju inte ont eller något och så länge han är nöjd så. Men jag har googlat lite på det här och ser att man kan börja producera bröstmjölk om man ammar?? Är lite rädd för det nu, och hur skulle det påverka mina chanser att bli gravid? Vi försöker nämligen få barn...

Planning a child ain't always that easy.
  • Svar på tråden "Ammar" min pojkvän
  • Bubbis10
    Modgun skrev 2010-10-10 21:20:47 följande:
    Jo jag tyckte det var ganska klämkäckt lol
    Pregga skrev 2010-10-10 21:18:52 följande:
    hahaha fick mig ett gott skratt här nu, tack för den :)
    Alltid kul att kunna glädja någon Glad
    ;)
  • Anonym
    giftman skrev 2010-10-11 09:10:57 följande:
    Ang. din oro över att inte kunna bli gravid så märker du ju själv om din klocka tickar som den ska.

Lyssna inte så mycket på moral tanterna och sur gubbarna. Jag tycker det låter kärleksfullt och så länge ni båda trivs med det, kör på. Solig

om det nu är kärleksfullt kan han likagärna göra det på sin morsa.
  • Anonym

Jag "ammar" också min sambo, fast då i samband med att vi har sex. Men i TS fall verkar det inte vara en extra krydda under sexet utan mer som den där karaktären i Little Britain- han som vill ha "batty" i tid och otid av sin gamla mamma?

• KlasKristian

Varit tillsammans i tre månader och försöker redan få barn? Varför?

• Anonym
    KlasKristian skrev 2010-10-11 11:46:01 följande:
    För att pappan ska kunna få bröstmjölk?
  • FruNaftra
    KlasKristian skrev 2010-10-11 11:46:01 följande:
    För att dom ääääälskar varandra och för att ts biologiska klocka tickar (hon är ju lastgammal..23 år...klimakteriet är nog nära)

Drömmer
    Anonym skrev 2010-10-11 11:45:38 följande:
    Jag "ammar" också min sambo, fast då i samband med att vi har sex. Men i TS fall verkar det inte vara en extra krydda under sexet utan mer som den där karaktären i Little Britain- han som vill ha "batty" i tid och otid av sin gamla mamma?
    Hahah...precis vad jag också tänkte.....
    - BITTY!!!!
    - No not bitty now. Bitty later.
    - BITTYYYYYY!!!
    - Oh all right....

Kan se det framför mig när de sitter och hos tjejens föräldrar. Pojkvännen kanske blir lite avundsjuk för han saknar sin egen mamma....ja då är det ju bara att flänga fram tutten så hans känslomässiga behov uppfylls.
  • Anonym
    Beckah82 skrev 2010-10-08 23:56:16 följande:
    eeeew hoppas också på sandlåda
    eeeeew på dig med
  • Anonym
    Natassja skrev 2010-10-09 00:00:46 följande:
    Han säger att han hade bra relation med sin mamma, hon är kvar i Libanon och saknar henne så det kanske är saknaden som gör honom så?

Och nej, han slutar väl amma när barnet kommer!!!
    "Saknar henne" säger du. Ammar han fortfarande då? =/
  • Vizla

Adult Nursing Relationship är fantastiskt,

men självklart ska du inte amma din pojkvän om du inte själv vill. De är dock fullständigt normalt och som sagt en fantastisk upplevelse. Man känner en sån otrolig närhet med sin älskade.

Skulle du börja få mjölk men inte vill ha de så är de bara att göra ett uppehåll så sinar mjölken igen, dock uppkommer vissa obehag när ens mjölkfyllda bröst inte blir ammade, men de är som sagt övergående.

Lycka till och låt inte vissa svar ovan få dig att tro att de är äckligt eller sjukt. Bara okunskap och rädsla som gör att många tar avstånd. Som analsex, vissa älskar de, andra tycker de är skit(Tungan ute)äckligt.

Lycka till! Fast håller med om att ni borde vänta med att skaffa barn...

• NicKnejm

Jag känner rent spontant att amma sin pojkvän är normalt. Men jag får problem med min radar när du tycker han kan leva på dig. Min styvdotter har hamnat i samma fälla...en turk som knullar fint för att få stanna. Synd svenska kvinnor inte har hov i kroippen uppskatta det som finns här hemma. De vi förlorar kan vi vara utan. HAHA:

Svar på tråden "Ammar" min pojkvän