• Sus69

vikt...peppningstråd =)

Och glömde det viktigaste.. en rejäl kaffekopp! Annars kommer man ju inte i gång att klara dagen!

• Sus69

Jösses vad mycket det händer här.. man kan inte vara borta lång stund, då får man så mycket att läsa igen!

Jag började bra i morse men halkade dit lite på em.. åt lite godis, dock inte lika mycket som jag brukar!

Vad duktiga ni andra har varit!

• Sus69

Man har ju skapat sig ett nytt beroende.. Viktpeppningstrådsberoende!!!!

• Sus69

Ibland måste man unna sig lite gott, annars blir ju livet förbaskat tråkigt!

• Sus69

Nu loggar jag ut för i kväll!

Kram alla och ha en fortsatt hälsosam kväll!

• Sus69

God morgon alla!
    Ny dag, nya tag.. Ska ev köra lite pilates och ta en promenad. Har bra motivation med att röra på mig, värre med det jag stoppar i mig. Ska idag dessutom på kalas, vi ska få Chili Con Carne och efteråt blir det tårta... Ska göra allt som står i min makt att bara ta en slät kopp kaffe! Återkommer och berättar hur det gick.. Är lite sugen på att ta en sväng till Ikea i Västerås men får se om jag orkar..

Det var nån som frågade om Pilates som jag kör är den från tv:n : Japp svarar jag på det, men jag har inte köpt den utan gjort så som man inte får göra, kopierat! Tycker att den kostar alldeles för mycket, även om den är bra! Man är ju en fattig föräldraledig, som ni andra säkert känner till hur det är..

Ha en bra dag!

• Sus69

Kaffet är min bensin med! Är kanske inte världens nyttigaste men i lagom mängd tror inte jag att det gör nån skada..
    Nova: Dina siffror var ju inte så farliga, mina var värre om det är nån tröst..

*viskar lite* Kunde inte hålla mig från vågen.. kan avslöja att den visade lite mindre..*ler stolt* vilken motivation det ger!!!!!! Har en godispåse ligger på köksbordet och den lockar INTE ALLS!!!!

Nähä nu lär jag sätta fart, ska vara borta kl 15 och har bara fixat halva presenten.. Men det är svårt att slita sig från er trevliga kamrater här på FL..

• Sus69

Nu ska vi på promenad.. och sedan bär det av till kalaset!
    Återkommer med rapport!

Ha en super dag alla!

• Sus69

Klarade kalaset utan tårta eller andra godsaker!*ler stolt*

Blev dock ingen promenad men iaf Pilates!

Kramar Sussi

• Sus69

God morgon!
    Motivationen vad det gäller motion håller i sig! Har innan frukost vart på en ½ timmes promenad med hunden, så skönt! När man sen kom hem igen möts man av kaffedoft och bordet dukat med frukost..Härligt!!!
    Maten går det sisådär med, men man får väl satsa på att ändra på ens sak i taget. DrPhil`s bok ligger fortfarande framme, fast oläst ännu.. Svårt att hinna läsa men jag har ju lovat er andra tips från boken så jag ska ta mig i kragen, lovar..
    I kväll blir det även vattengympa och det är oxå skönt för en tung kropp.

Men nu ska jag klä på mig och åka ut till travbanan och titta på min äldsta tjej när hon kör ponnytravare.

Ha en hälsosam dag alla!

Kram Sussi

Ps: Tack för alla glada tillrop om att jag klarade mig från fikat!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)