vikt...peppningstråd =)
Knäppte på det men bytte snabbt kanal! Tycker sånt ser så otäckt ut! Annrs brukar Outsider vara ett bra program..
Knäppte på det men bytte snabbt kanal! Tycker sånt ser så otäckt ut! Annrs brukar Outsider vara ett bra program..
Hmmm.. nu får jag nog be dig om ursäkt TL.. Jag skulle ju hänga på dig med nutrilett, tror du jag har gjort det? Inte då!
Och inte har jag öppnat Dr Phil`s bok igen..
fy skäms på mig! Ska skärpa mig... Är nog ett till av mina bekymmer, jag är duktig på att lova saker men sen tar det tid innan jag får arslet ur vagnen att utföra det jag lovat! Så nu har jag biktat mig.. Den saken ska jag oxå ta tag i, men först motionen, som fortfarande , tack och lov inte är jobbig!
Idag har jag en down dag känner jag. Känner mig trött och sliten, är väl åldern..
Några tips på hur jag ska bli pigg och glad?
TL: Utlandsresa? Nu blir jag nyfiken..
Tack blondinen för peppningen! Små ler faktiskt nu..
Blir en promenad strax, går ner på stan en sväng..
Ohh TL blir lite avundsjuk på dig! Vill oxå utomlands, men kassan tillåter inte det..
Blir det första gången du åker utan barn? Kan säkert vara jobbigt till en början, men det är ju viktigt att vårda sitt förhållande med..
Återkommen från stan..
Blev iaf en promenad på ca40min effektiv tid..
Dock slank vi in på McD, fast jag lyckades välja bort stripsen..
tog minimorötter i stället och en McChicken som jag tycker är sååååååå gott!!
Känner mig lite piggare, men vädret är så tråkigt här hos mig, alldeles grådisigt, hur har ni andra det?
Visst var det starkt!
Jag är nämligen jätte svag för strips. så en liten seger var det allt...
Skulle vara kul att veta vad ni andra är svaga för i mat- och godsaksväg?
Jag har då alltid varit väldigt svag för just strips och chips.
Hmmm.. TL : egentligen skulle jag peppa dig att låta bli men du känner bäst själv om du behöver lite "onyttigheter" idag. Kanske du kan ta mindre än du brukar..
När jag blir så där sugen, är jag nog som en bulldozer, då spelar det nog ingen roll hur mycket folk försöker peppa mig att låta bli. Jag käkar ändå.. Så ät och njut om du känner för det eller låt bli om du kan..
Så tar vi nya tag i morgon.. Rom byggdes ju inte på en dag och du har ju lyckats bli av med många kilon redan så lite godsaker är du allt värd!
Nu sitter jag bara och ser fram emot att se finalen i Biggest Looser på kanal5!
Ska ni andra se det?
"Applåderar och gör vågen" Starkt gjort TL!!!!!!
Blondinen: Ställ undan vågen ett tag.. annars blir det nog bara ful ovana..