Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

Gomorron!

TL: Grattis! Hur stor nedgång är det sen senast?

Malin: Men du har ju gått ner på måtten, det är ju det som räknas! Skitbra!

Marsmamma: Du ska verkligen vara nöjd!

Jag får ta och knata hem till mina föräldrar där vågen står i eftermiddag. Bra det för igår var jag inte ens utanför dörren, hade sån träningsvärk från promenaderna i nya skor dagarna innan. Men nu är jag på g igen Ska bara vänta tills posten kommit först.

• idiotblondinen

Står kvar på 83 idag.

• idiotblondinen

Hej!

Ojojoj... Idag vettni. Idag har det inte gått nåt bra för mig. Hade tråkigt och fick för mig att baka chokladbiskvier o ja, då kan ni ju tänka er vad som hände... Nåväl, får ta igen det Kram!

• idiotblondinen

Hej! Har syndat ännu mer idag... Vet inte vad jag håller på med, om det är straff för att det står still på vågen eller vad.. Hjälp mig! Hehe, behöver nog peppning! Shit... 5 kanelsnäckor på raken.. brukade äta långt mycket mer än så, men nu när jag varit "ren" från sockret ett tag så har jag fått en rejäl huvudvärk av kakorna! Usch! *svammel*

TL: Jag är hos mina föräldrar och hälsar på nu men jag ska ta om måtten ikväll när jag kommit hem så går jag in o skriver dom till dig då. Kram tjejer!

• idiotblondinen

TL:

Rumpa 115
    Midja: 98
    Överarm: 32
    Underarm: 27
    Lår: 61
    Knä: 39

Marsmamma: Japp det blir nya tag. O det har inte blivit nån mer mat sedan kanelsnäckorna heller. Har inte varit hungrig.

Nova: Javisst är det så.. Men denna gången tillåter jag inte mig att gå in i kokongen. Jag har ju bestämt mig...

Nu lagar jag mat, eller lagar o lagar... Kokar potatis. Ska äta lax o potatis med gravlaxssås blandad med lätt cremefraiche o så ruccolasallad med lättdressing till det. Kanske inte så jättenyttigt men kunde varit värre!

• idiotblondinen

Glömde magmåttet! Det ligger på ca 104

• idiotblondinen

Marsmamma: Bra gjort! Jag vill också på vattengympa... Jag känner att jag vill "ta igen" mina synder så att jag står på +-0 igen så att säga... Hur ska jag göra det? Gå extra lång promenad imorgon? Nåt förslag?

TL: Hoppas de inte blir sjuka!

• idiotblondinen

emmamaria: Härlig kommentar!

Jag la mig precis på golvet o gjorde 50 sit-ups! Helt röd i ansiktet är jag... Mycket pust o stön o stånk! Kanske ska göra 50 till?

• idiotblondinen

Theresa1: Nej men vilken gullig sambo!

Jag vill också tacka alla här inne, TACK! Ni gör det lättare att kämpa!

• idiotblondinen

Theresa1: Japp, om du också gör det så gör jag 50 till! Deal?

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)