Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

Nu har jag varit ute och gått. Igen! Ställde mig dock på vågen och den stod på samma som senast. Ska akta mig för vågar...

• idiotblondinen

Theresa1: Jaså du var här o skrev samtidigt som mig!

• idiotblondinen

TL: Bra! Staaarkt! *applåderar*

Marsmamma: Ja, men grejjen var ju att jag har ingen våg utan gick hem till mina föräldrar för att väga mig. Jaja, jag har viftat bort de negativa tankarna nu.

• idiotblondinen

TL: Ja, jag vet. Det var onödigt att väga mig ens idag, det viktigaste är ju hur jag känner mig i kroppen o jag känner mig väldigt "tränad" i och med att jag går så mycket varje dag. Vad duktig du har varit!!! Jag räknar ut hur mycket jag ätit/förbrännt per dag på shapelink.com o idag har jag varit riktigt duktig! Gått 105-20 minuter = förbrännt 906 kalorier och ätit strax över 700! *Stolt*

Marsmamma: Ja visst var dom fina! Jättefina, jag blev väldigt imponerad!

• idiotblondinen

TL: Ja, det tror jag nog att jag får. Kör en Nutrilett+middagskur.

Vi är så duktiga!

• idiotblondinen

TL: Menade inte att du menade det heller

Jag längtar tills fredag... Kanske borde passa på att mäta mig istället sålänge. Har jag gett dig alla mina mått, TL?

• idiotblondinen

Jag mätte mig nu:

Knä: 40cm
    Lår: 61cm
    Överarm: 33cm
    Underarm: 24cm
    Midja: 96cm
    Mage: 103cm

Ser förändring! I somras var överarmen 36 o underarmen 28 iallafall! O Låret 65 har jag för mig... Roligt att det minskar

• idiotblondinen

TL: Jag har nog råkat säga magmåttet som midjemått innan! Så det kan du ändra om du vill... Har inte riktigt haft koll på var man ska mäta vad.

• idiotblondinen

TL: Vi kan ju ta om det på fredag så slipper du krångel, plus att jag kanske minskat mer tills dess. Det gör du som du vill. Jag skriver upp de nya måtten på ett annat ställe så jag kommer ihåg. Har så fruktansvärt dåligt minne.

• idiotblondinen

Nova: Det låter ju inte så dåligt. Välkommen in imorgon. O sov så gott! Kram på dej! Du är visst duktig.

TL: Men åh jag blir galen... Varje gång jag mäter mig så blir det olika. *grr*

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)