Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

82,5 kg Jag är verkligen stolt!

• idiotblondinen

TL: Jag har skurit ner på portionerna till hälften, om ens det... bytt ut en del mål mot Nutrilett, promenerat mycket och haft en positiv attityd och ett jävlaranamma.

Men allra främst så har jag stått emot frestelse. Jag kommer inte att äta något onyttigt mer under denna viktnedgång, för då kommer det inte att fungera. Allt eller inget är vad som gäller för mig, o se vilket resultat.

• idiotblondinen

TL: Ja man får ju hitta det som fungerar för en själv.

• idiotblondinen

Tack! Du verkar ju också ha lyckats, med tanke på att du gått ner så mycket som du har! Grattis till oss båda! Hoppas bara att fler kan hitta "sitt" sätt, för det är verkligen skönt att ha gjort det! Vill verkligen att alla ska hitta sitt sätt, det hade varit så roligt

Har du tänkt göra ett diagram med måtten också, eller bara vikten?

• idiotblondinen

Jag tror också det

• idiotblondinen

Sarah81: Bra att du kom ut! Hm... Jo i somras så vägde jag faktiskt 93 o gick ner till 86 med hjälp av en Nutrilett-kur.. sen blev jag ganska onyttig igen o fick upp till 88. Men nu för två veckor sedan så tog jag tag i vikten igen o nu idag så vägde jag alltså 82,5 kg!

Som nyttig snacks kan jag rekomendera gurkstavar o blomkålsstavar i dip. Jättegott.

• idiotblondinen

Theresa1: Det ska nog gå bra ska du se!

• idiotblondinen

TL: Jag addade också dig

• idiotblondinen

Gomorron!

Malin1976: Välkommen!

Marsmamma: Pilates + promenad låter superbra, tror nästan att jag ska ge mig ut och promenera också. Så har man det gjort. Är kaffe en synd förresten? För kaffe är som min bensin! Går inte igång utan det... o faktiskt har jag en skvätt lättmjölk i med.

TL: Ååh julmarknad vad mysigt... Snart kommer den ju. Den stora högtiden o allt vad den innebär i matväg, men jag funderade på en sak.. Egentligen är väl större delen av maten som hör julen till inte så onyttig? Inte om man, som jag, kör nåt liknande Atkins eller GI? (Detta är bara nåt jag kom att tänka på igår alltså, frågar för att se om jag har tänkt fel hehe) För det är ju mycket kött o det innehåller väl mest protein o fett... Alltså kan jag äta mycket av maten, bara jag inte äter bröd till tex.. Hm, bara en tankegång. Men det känns skönt om jag inte behöver känna mig onyttig om jag äter julmat ju!

*svammel*

• idiotblondinen

Thussen: Gomorron! ååh hopprep, tack! Vilken bra idé! Jag tror jag tänkte på det häromdan men hade glömt det igen, så tack för påminnelsen, det måste jag absolut köpa ett! Allt väl annars?

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)