Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

Nova 68: God morgon! Ta en eeextra lång promenad med hunden. Om du känner för det alltså

Thussen: Jag har nog inte hoppat hopprep sedan jag var liten, men det ska bli intressant att prova. Haha... Fläsket kommer ju att hoppa upp och ner i början, men vad gör man inte.. det SKA ju bort

Här har det tydligen också varit full rulle imorse.. Sonen vaknade vid 6.30 o ville inte somna om, så jag plockade upp honom ur spjälsängen o satte honom på golvet att leka medan jag bara skulle "vila ögonen" lite 2 timmar senare vaknade jag med en lampskärm bredvid mig och hela sovrummet i en enda röra Så gulligt... Han tyckte väl att jag skulle ha den lampskärmen... Härförleden var det en kruka från fönstret som låg bredvid mig när jag vaknade. Att jag aldrig lär mig

• idiotblondinen

Hej! Nu har jag varit ute o promenerat 1 en timme o 20 minuter i så snabb takt att benen nästan vek sig! Haha! Måste erkänna... Det är RIKTIGT långtråkigt att gå, tycker jag. MEN! När jag kommer hem o det är över så är det så otroligt värt det!

• idiotblondinen

Vad duktiga ni är allihopa!

• idiotblondinen

TL: Skriv 83, det blir nog bäst! Du har ju fått rejäl styrketräning idag ser jag, skitbra!

Thussen: Wow, vilken lång promenad! Underbart!

Nu måste jag springa tillbaka till spisen, försöker mig på att laga hemlagad barnmat... Får se hur det går för jag är inte så van vid matlagning.

• idiotblondinen

Hej alla duktiga... Gud vilken träääningsvärk jag har i benen! Gött är det. Har sprungit runt på stan idag. Arma stackars ben, ska bli skönt att lägga dom i sängen sen.

• idiotblondinen

Gomorron. Vad ska man hitta på idag då?

• idiotblondinen

Brrrrrrrr! Vad kallt det är ute! Ryser av tanken... Men nån form av motion måste jag få idag! Vet bara inte vilken jag ska välja än. Inte för att det finns så mycket att välja på, promenad är väl det bästa. Eller kanske åka in till stan och gå där lite, det är väl motion det med. Har fortfarande träningsvärk och det bästa då är väl att röra på sig!?

Jag är förresten också missbrukarpersonlighet deluxe... Ojojoj. Har en del skit i bakgrunden. Men jag kan svära på att det överdrivna mat-beroendet varit svårast att komma ifrån. Eftersom det verkligen är allt eller inget som gäller för mig, så kör jag "allt" nu, dvs INGET sött. Får se hur länge jag pallar, men jag vet att ett återfall bara är en mumsbit bort hela tiden.

Kram på er alla duktiga!

• idiotblondinen

Så, nu har jag varit ute o gått iallafall.

• idiotblondinen

Hej! Jag tänkte jag kunde passa på att fråga er här inne, hur var det nu.. Skulle man INTE gå ut med barnet om man smort in dess kinder? Eller gick det bra? Eller skulle man ta olja? Jag kommer inte ihåg.. Filips kinder har blivit så röda o torra efter vi har varit ute nu när det har varit kallt i dagarna, så jag smorde in honom med en babylotion (inte babyolja för den hittade jag inte), ska man inte gå ut då? Eller ska jag leta upp oljan o smörja med den eftersom den är så fet? Vill inte att lotionen ska frysa på hans kinder ju, hur ligger det till? *nyvaken och förvirrad*

• idiotblondinen

Theresa1: Attans, det skulle jag ha tänkt på innan jag smorde in honom. Jag måste ju gå och handla. Men om man sätter på olja då? *desperat*

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)