Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

Theresa1: Jag bor i Skåne. Det är 600 meter till affären. Tänkte dock gå en bit extra för motionens skull, men det kan jag ju strunta i... Menade förresten babyolja Har för mig att den är så fet så den fryser inte... Men det kan vara tvärtom med, mitt minne är inte alls bra.

• idiotblondinen

Theresa1: Tack! Hur går det själv förresten?

• idiotblondinen

Förresten tjejer, jag vill tipsa er om en jättebra sida där man kan föra träningsdagbok, nämligen på shapelink.com. Det är lite krångligt i början, men skitbra när man väl fattat. Man kan även bli träningskompisar och om man skaffar guldmedlemskap så kan man gå in o titta i varandras träningsdagböcker. Om ni reggar er där så kan ni adda mig som träningskompis, katarina_s heter jag där.

• idiotblondinen

Gomorron

Vad ska ni göra idag, gott folk? Jag har lite svårt att bestämma mig för vad jag och sonen ska hitta på.

• idiotblondinen

Theresa1: Ja, det är det enda som är planerat, men liiite variation hade ju inte skadat Undrar om jag ska mäta mig också idag.

• idiotblondinen

Grattis Theresa1! Bra jobbat!

• idiotblondinen

Tittar alltid på Babyboom klockan 20, o sen slår jag över till Outsiders. Var dock bara äckligt igår tyckte jag, så jag slog över till Sambo. Jag skulle så gärna vilja snygga till i min lägenhet, men vet inte hur eftersom jag inte har några pengar. Intressant att se andras "braiga" idéer.

• idiotblondinen

TL: Har du också haft impulsen att äta från barnets sked hela tiden? Jag har märkt att jag alltid gjort det, men nu har jag jobbat bort det! Barngröten tex.. alltid satt jag och åt själv också. Gott ju! Skönt att slippa det

Thussen: Gomorron!

Marsmamma: *Drar upp* Inget deppande nu! Här är vi happy Pigg och glad blir du av.. hm. Motion och bra mat framför allt. Mineralvatten är en höjdare för mig! Vore det inte för det så skulle jag aldrig få i mig vätska. Sen har vi ju då det allra bästa... Kaffet! Drick en kopp kaffe om du inte har gjort det än. Kram!

• idiotblondinen

Åååh fy fan vad jag är bra! Nu har jag varit ute och gått i snabb takt i 1 timme och 45 min! Ska läsa ifatt i tråden nu!

• idiotblondinen

Marsmamma: Bra gjort att välja morötterna istället! En seger!

Malin1976: Men jag har redan slutat tjuvsmaka!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)