Inlägg från: alarik82 |Visa alla inlägg
  • alarik82

vikt...peppningstråd =)

de går bara å äta 2 fudge sen håller tänderna på å rasa ut

• alarik82

gomrron på er...
    theresa...silvertejp funderar jag på att sätta fast mina bröst med sen nräja har ammat klart.. känns som dom kommer å sitta nere vid knäna när de är klart.... inte skoj...

*poff* sa de gick ja ner till 55 kilo å magen är som bortblåst....

sitter å väntar på posten, hoppas på å få nå julkort. fick 2 igår, trodde ja, men de ena var från mamma, men de var inget julkort, d evar abar ett vanligt kort :)

• alarik82

theresa... nej nej nej... skojade bara lite ja ju... om de vore sååå väl

• alarik82

hehe... 55 kilo... de är lååångt dit

marsmamma... fyy på dig.... upp igen idag då på cykeln... jag brukar cykla 45 min ja...

• alarik82

de dröjer nog länge innan ja kommer å älska mig själv, dyrt om inte annat, magoperation, bröstoperation m.m

• alarik82

VL ja ungefär typ så ja... fast inte så mycke bristningar.
    just nu är ju brösten någorlunda fylda eftersom ja ammar, men frågar är hur hängiga å tomma dom blir sen när ja slutar amma med tanke på att ja har gått ner en hel del i vikt

• alarik82

idag blev de ingen motion alls...
    sov från 11 till halv 4 idag *hoppsan* märks att man inte får sova ordetligt på nätterna

• alarik82

morronmorron töser

fyy vilken ågren ja hade igår.. åt en påse VV popkorn å en sockerkaksbit...så blir de när man vet att man inte ska äta, speciellt när ja inte rörse nått på mig igår. men idag är de boxercise, så då ska ja ta ut mig ordetligt

• alarik82

IB va skoj att de ger verkan...men de blir ju så dyrt å köpa nya byxor
    men ja lovar ja ska ge allt va ja har å lite till på boxningen idag

theresa... men lite mat i magen var väl gott, å de var ju inte så farligt heller....tycker du är duktig endå ja, för ja skuklle aldrig klara av såndär drickdiet.. MÅSTE ha mat

sydde om lote byxor igår som var för långa, å sydde in dom lite oxå, så nu är dom inte allt för stora

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)