vikt...peppningstråd =)
Jag tycker också att alla här är så himla gulliga!
Jag tycker också att alla här är så himla gulliga!
Menåååh... Tips på vad man kan hitta på en dag som den här tas gärna emot.
Zmoothie: Jo det hade jag ju kunnat göra om jag hade några att slå in. Har inte ett öre till julklappar som det ser ut nu. Det får vänta till den 20:e om ens då. Har en avstängd telefon att betala för först... Ja håhåjaja, hur ska det gå, hur ska det gå...
Zmoothie: Nae, det är jag inte. Men det får bli promenad lite senare. Det blir man ju alltid på bra humör efter.
Malin1976: Javisst, det är för att jag varje gång jag tänker att "nu borde jag börja gå hemåt" så går jag lite längre! Bara för att!
Var det nån som såg programmet "Vår dagliga pasta" nyss på Utbildningsradion? Det handlade om kost och bantning... Ett finskt program. Jag säger bara som så att det MÅSTE SES! Jag ska kolla upp om det går i repris... Det handlade om att helt lägga om livet och om hur man måste göra. Och om att det är för hela familjen. Det finns så mycket dolt fett i så många olika matprodukter och för att undvika att barnen får osunda matvanor eller blir feta så måste man ändra matvanorna för hela familjen och inte bara en själv (om det nu är så att man ger resten av familjen onyttig mat utan att ens kanske förstå det). Är det nån mer här som verkligen har bestämt er för att ha stenkoll på vad era barn stoppar i sig? Jag har bestämt mig för det, just eftersom jag är säker på att mina dåliga matvanor började redan när jag var liten. Naturligtvis ville min mamma vårt bästa, men all välmening i världen ger inte gott resultat om man inte har riktig koll på vad som finns i maten.
Jag ska se om programmet går i repris... Återkommer!
Hm, just det avsnittet går inte i repris men det är tydligen en serie och nästa program går på söndag klockan 16.
Hej kära tråden... Jag ska läsa ikapp om en stund men just nu ska jag bara lägga mig på soffan med fötterna högt för jag kom precis innanför dörren efter 2½ timmars promenad i sträck i snabb takt och det är nog den största prestation jag gjort på länge... *totalt genomsvettig* 150 jävla minuter i sträck! Fy fan vad stolt jag är!
nyfiknaflickan: Välkommen!
Nova: *håller tummarna*
emmamaria: Ja, det tycker faktiskt jag med.
Malin1976: Malin, fy vad duktig du är!
O jag ska erkänna att anledningen till att jag gick så långt var faktiskt för att du berömde mig, o då fick jag en kick och ville göra ännu bättre ifrån mig!
Ska köra programmet när sonen sover för natten. Ska bli skönt att träna armarna, det blir så mycket ben bara när man går. Kan ju inte köra stavgång heller eftersom jag har vagnen. Vore det inte för programmet så hade mina armar aldrig fått nån träning
VL förresten:
Ajabaja kakorna