• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Fan jag skulle nog också behöva städa min toa... Där ligger minst 20 tomma toarullar på golvet o skräpar

• ThereseLaurin

Blondinen: dom är ju kul att göra tomtar av =) smart när barnen blir 'äldre =) när jag var liten samlade jag på toa rullar fattar inte varför men men =)

• Haanna

Har inte skrivit på ett BRA tag, är sjuk förkyld till tusen. Har en dotter som är halv dan och är som en apa på mig.

Igår lyckades jag vara ute i en och en halv timme i alla fall och gå, så lite träning blev det. Mer än så orkar man inte... idag har jag mest sovit.

Känns jobbigt när man inget kan göra.
    Plus att man har en pojkvän som tycker att klart man kan göra precis vad som helst när man är sjuk. *suckar*

Nej nu till middagen.

Kram på er

• idiotblondinen

Haha TL...

T1: Va? Hur gör man då? Jag har nog aldrig haft papiljotter i mitt hår... Eller jo när jag var liten. Men fan, det skulle vara roligt att springa runt med toarullar i håret

• Våra Liv

Malin tack din sambo kanske har druckit upp dina hantlar

blondie tackar tänkteiaf bättre o gå vanliga än inget alls o även om jag ahde anda i halsen för jag avr så jävla ädd hade varit lättare om det vari snö ute som lyser upp lite mer!o klart du orkar hela programmet! du är ju min idol du får iunte svika mig nu

• alarik82

jaha då var veckans motion gjord då, får man sitta hemma å uggla resten av veckan

• Nova 68

jag har varit jätte duktig var sugen på godis bestämde mig eft maten SKA jag köpa sagt och gjort jag gick ner tittade i godis hyllan och inget passade mig. så det blev mandariner bra va!!!!!!!

• Theresa1

Nova!!! Visst känns det så jäkla bra! Mandariner är ju dessutom skitgoda!

IB: Man tar en bit hår och rullar upp håret sen fäster man med hårnål- det blir fina lockar--- Det är sant

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)