• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Malin: Jag vill också ha snö

VL: Jaså tog det tre veckor att få fram ett namn, det gjorde det för oss också faktiskt

• Sus69

Bra blondinen att du mår bättre idag! du har ju varit en enorm peppare, så nu FÅR du inte ge upp! Vi behöver dig!

• Sus69

Städningen går inge vidare, hur sjutton ska man få inspiration till det?!?!
    Varför har alla andra så fint hemma hos sig, men inte jag..

• Våra Liv

IB hehe själv förstår jag ine hur det kan ta så lång tid haha men jag fick namn som ploppade upp innan ngot av barnen föddes o dom passade ju med

• idiotblondinen

Marsmamma: Jag ska försöka. Men du, tänk på hur trivsamt det är när städningen är gjort!

VL: Jo, men jag skulle komma överrens med pappan med. Haha, till slut var det faktiskt han som kom med förslaget jag nappade på.

• Våra Liv

IB aha båda namnen jag kom på sådär gick dom med på hehe

• Theresa1

eftersom det inte är någon här så förutsätter jag att alla är ute o tränar eller promenerar

• Malin1976

Jag har burit in ved jag å ska strax promenera med posten till postlådan... Alltså den gula, inte den utanför huset!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)