• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

oh de tsnöasr här med! iof har jag inget hopp om att det blir en vit jul men det är så fint när det snöar
    det vart imgen träning alls igår inatt har poppe sovit riktigt kass... hopopas han somnar om så man får sova så man orkar ut o träna för jag vil ju träna

• Malin1976

God morgon!

Hoppades någon skulle vara vaken å sparka ut mig på promenad men icke!!

Har ångest från igår. Simmade 925 meter. (Bra iochförsig). Åt lunch med sambon... Baugette med skinka å ishavsröra...
    Gick på bio, åt en halv popcorn och en halv läsk...
    Åt trerätters ute..
    Toast med svampröra och löjrom...
    Röding med kokt potatis och svampsås...
    Kladdkaka med grädde å två olika toppingar...

Såhär blir det alltid när jag gått ner något kilo! Då tror jag att jag har koll på läget också börjar det slinka ner lite eftersom. Usch! Bli så arg på mig själv!!

• Våra Liv

usch nu känner jag dåligt samvete vette ifan om jag komme rhinna gå ut o gå idag
    sambon ska snart sova igen, då kan jag inte gå för kan inte gå med den skitsyskonvagn vi har nu (väntar på en ny) ute i skogen...
    sen kommer mamma o när hon åpker hem är det redan mörk o då kanske killenms mamma ska komma en sävng.. usch o blää....
    fan oxå...

• Malin1976

VåraLiv: Kan du inte gå på vägen med vagnen då?

Jag tog mig i kragen å powergick 40 minuter nu, friskt å med lite snö. Känner mig lite bättre till mods. Ska göra programmet nu medans Peter läser så ska vi äta frukost sen å dra in massor av ved.

• Våra Liv

Malin1976 vågar inte gå för långt med den 2 fästen håller på o gå av. därför vi köpt en ny som vi väntar på. skulle den gå sönder i fästena är det den sidan bebisen ligger på, liukas kan ite sitta på den sidan då pajar den på en gång.

• Sus69

God morgon!

Tack Theresa för återupplivningen..

Skötte mig skapligt igår, fast det var dålig aktivitet här!

Vi har snö här nu.. Tänk om det kunde få ligga kvar till jul!

Idag SKA det städas! Hörs senare!

• Malin1976

Blondinen: Har läst ikapp nu. Kom igen!! Du är ju min stora motivationen!! Knäckebröd är inte så tokigt! Godare än nutrilett ju!! Ta en promenad idag å bara rensa huvudet som det står i programmet. Sålla liksom, det är ju skönt när man väl kommer ut! Kom igen kom igen kom igen!!!

Har lagt ut en föregraviditeten-bild nu i mitt galleri för att peppa mig. Att det ska vara så svårt att hålla sig från den feta maten! Å det roligaste med den bilden... Kolla vad jag grillar för nyttig mat... Å ändå såg ut sådär!!

• idiotblondinen

Hej!

Malin: Men jag tycker att Nutrilett är mycket godare än knäckebröd! Gu vad barnslig jag är Men idag lyser solen o då lyser jag upp inombords så det blir nog promenad idag ändå. Jag gick faktiskt i en timme igår, så helt dålig har jag inte varit..

Idag börjar dagen i gott mod!

Varför blir jag alltid på bra humör på söndagsmognar, med kaffe o Nyhetsmorgon Söndag med Tilde De Paula..? Blir så peppad!

• Malin1976

Blondinen: Så bra!! Tilde de Paula är ju rolig hon så det är klart hon gör dig på gott humör!!
    Jag ska ut i snön nu och dra in ved så det blir varmt och gott här inne. Imorse var det 16grader inne när jag vaknade. Då vill man inte tassa runt länge på fossingarna. Brrr!!!!

• Våra Liv

det är ju 4:e advent idag med myysigt hihi
    så är jag jätte glad för nu 3 veckor efter min syster fött sin vackra dotter har hon fått ett lika vackert namn Nadina hihi
    så nu är jag på skitbra humör o städar o har mig

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)