• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

T1: Haha, ursäkta att jag skrattar men visst är det så skrattretande... Åååh! Jag hatar det! Haha, jag tror jag kan toppa din lista också.. Bara för att vara ännu värre:

Körkort: Nej
    Tillstånd att få ta körkort utan speciellt läkarutlåtande: Nej
    Högskolestudier: Nej
    Gymnasiestudier: Nej
    Högstadiestudier: Ja, men gick ut med dåliga betyg p.g.a (ovidkommande) psykisk ohälsa
    Psykisk sjukdomshistoria: Fd sprutnarkoman o alkoholist, o "kronisk" depression

Att jag är SNÄLL o VÄLVILLIG mot ALLA är heeeeeeeeelt ovidkommande, jävla skit det är folk som "kunnat (tillåt mig skratta) sina jobb" som inte hjälpt mig när jag gjort allt för att få vägledning... Fucking jävla skit alltså.

Jag vet att jag svamlar... O svär. Fast jag mår lite bättre nu för nu har jag käkat en stor kycklingsallad. Typiskt va?

• idiotblondinen

Jag kom förresten på att jag ska gå o simma imorgon klockan 8.45 men jag har varken telefon eller väckarklocka så jag vetifan hur jag ska komma upp i tid.. Haha, imorse vaknade vi 09. Det ska bli spännande att se hur det kommer att gå.

Förlåt att jag drar upp en massa jävla svammel alltså, antar att det ingår i min "tappa kilon och ta itu med ångest"-terapi. Nu känns det lite bättre.

• Våra Liv

IB lite personligt kanske men har du verkligen varit sprutnarkoman?

• idiotblondinen

VL: Ja, det har jag. Men nu får jag ångest för att jag skrev det. Fan vad onödigt gjort.

• Våra Liv

IB nej"! vet du hur impad jag blir av dig? shit du är as duktig så klan jag förtlåta dig för duin ynka 1 cigg om dagen

• Theresa1

Jag har funderat på att bli sån som både du och jag mött på vår väg mot svenssonlivet, bara för att visa att man faktiskt kan hjälpa människor utan att först pissa lite på dem
    (gud så bitter jag låter) Tänk dig om du fått möta ngn som faktiskt visste vad du gick igenom när du mådde dåligt... vilken skillnad det skulle ha gjort!

• Theresa1

ib: ha inte ångest... det är ju en del av dig som du måste stå för (säger jag som INTE står för min hostora för fem öre ) Jag tycker att du ska göra ngt av den så småning om...
    Förstår att du känner dig dum som outat dig, men det behövs inte tycker iaf jag.

• Våra Liv

okej tjejer ni har skrivit lite om er själva
    nu är det miun tyur fast jag tänker presentera mig lite mer ingående o please tyck inte synd om mig!
    okej tjosan mitt namn är Maria är 24år o bor i linköping
    har 2 barn 2 år o heter Lukas andra är snart 8 veckor o heter jonathan
    bor ihop med min sambo jiohan sen förra året han är bara far till andra barnet.
    mitt liv suger vl mer el mindre. som 6 åring blev jag sexuellt utnyttjad av min dåvarande styvpappa.
    blev mobbad från lekis till 9:an
    kom ut meddet som hände mig som 6 åring nör jag var 18 o mamma ville inte tro mig först.
    för 4 år sen blev min 4 åriga kusin mördad av sin egna pappa...
    för nästan 3 år sen träffade jag min stora sons pappa... han var ett skithuvud misshandlade mig hela tiden lukas var 6 mån då jag fic styrka o lämna honom idag är han inte med i bilden...
    jasg har haft 1 riktigt jobb o sen massa ströjobb..
    bra betyg i 9:an inga gymnasiebetyg för jag inte fick godkänt i kärnämnena.
    men jag har iaf lyckats med o få 2 vackra underbara barn

• idiotblondinen

VL: Haha, tack.. Men den vanan ska jag också kicka en vacker dag... Tar en sak i taget

T1: Jag vet, tänk om såna som vi suttit på en del positioner man stött på folk i sitt liv. Så annorlunda saker hade kunnat bli! Ur bitterheten kan faktiskt komma något gott, inbillar jag mig.. För jag blir bara mer beslutsam när det gäller förändring. Känner mig maktlös, men NÅN nytta ska jag kunna göra, någonstans, någon gång. Hoppas att du får en sån position nån gång, du har så skön inställning. Det behövs!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)