Inlägg från: alarik82 |Visa alla inlägg
  • alarik82

vikt...peppningstråd =)

IB & marsmamma ingen fara min syrra har 2 dator hemma så... så mig slipper ni inte i första taget

• alarik82

har på känn att mitt ätande inte kommer å se ut som här hemma. får köpa lite frukt så jag har å knapra på, eller ås får ja köpa hem de jag brukar äta här hemma, för sånt finns d einte hemma hos syster

nej nu måste jag börja packa, hehe båten går om 45 min å knodden sover än

• alarik82

IB de tar 5 min å åkta till hamne, berghamn heter de där båten går ifrån, 10 min innan båten skulle åka iväg klev ja på båten, var liiite stressad, men ja han

• alarik82

knappt hunnit äta idag heller, käkade 2 knäckemackor vid 11 sen åt ja en korv med bröd vid 4 å sen käkade ja potatisgratäng å stekt grisfile vid 8... sa ju att de kommer lsuta illa dehär, sen har ju syrrans uunge haft kalas i helgen, så gissa om de finns gott här... fast jag har _bara_ ätit 2 rulltårtsbitar å en en pytteliten bit kladdkaka å lussesockerkaka... kunde faaan inte hålla mig * fyyyy på mig*

• alarik82

vet ni vad ja har ätit idag.... pizza, å guuud va gott de var, jag å syrrans man delade på en..*mums* känner att aj inte orkar bry mig så mycke nu när de är jul, men endå gör ja ju de...
    druckit läsk oxå, fast de är gjort i en såndär soda streamer eller va de heter å som smak har vi i fun light, jäkligt gott

• alarik82

hallå på er...
    ha nyss klivit upp för andra gången idag å ska snart gå å ge lillkillen lite lunch, sen får ja se om ja orkar mig ut på nån prommis

• alarik82

VL då kommer du till lilla åland å hälsar på då :) jag bnor ju där

nyfis ja på hur mycke jag har gått upp... vi har fått jättemycke saker... finns i min dagbok ifall nån är nyfis

• alarik82

herreguuuud hur mycke har ja missat nu då... min dator har varit paj...
    men vågen står på 59.5 imorse *jippi*

• alarik82

alarik har haft feber 3 dagar i rad nu, hade 39.1 i förrgår, men de är bara på kvällarna å på natten han har feber..

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)