vikt...peppningstråd =)
IB & marsmamma ingen fara min syrra har 2 dator hemma så... så mig slipper ni inte i första taget
IB & marsmamma ingen fara min syrra har 2 dator hemma så... så mig slipper ni inte i första taget
har på känn att mitt ätande inte kommer å se ut som här hemma. får köpa lite frukt så jag har å knapra på, eller ås får ja köpa hem de jag brukar äta här hemma, för sånt finns d einte hemma hos syster
nej nu måste jag börja packa, hehe båten går om 45 min å knodden sover än
IB de tar 5 min å åkta till hamne, berghamn heter de där båten går ifrån, 10 min innan båten skulle åka iväg klev ja på båten, var liiite stressad, men ja han
knappt hunnit äta idag heller, käkade 2 knäckemackor vid 11 sen åt ja en korv med bröd vid 4 å sen käkade ja potatisgratäng å stekt grisfile vid 8... sa ju att de kommer lsuta illa dehär, sen har ju syrrans uunge haft kalas i helgen, så gissa om de finns gott här... fast jag har _bara_ ätit 2 rulltårtsbitar å en en pytteliten bit kladdkaka å lussesockerkaka... kunde faaan inte hålla mig * fyyyy på mig*
vet ni vad ja har ätit idag.... pizza, å guuud va gott de var, jag å syrrans man delade på en..*mums* känner att aj inte orkar bry mig så mycke nu när de är jul, men endå gör ja ju de...
druckit läsk oxå, fast de är gjort i en såndär soda streamer eller va de heter å som smak har vi i fun light, jäkligt gott
hallå på er...
ha nyss klivit upp för andra gången idag å ska snart gå å ge lillkillen lite lunch, sen får ja se om ja orkar mig ut på nån prommis
hej på er alla... har n överleft julen...
VL då kommer du till lilla åland å hälsar på då :) jag bnor ju där
nyfis ja på hur mycke jag har gått upp... vi har fått jättemycke saker... finns i min dagbok ifall nån är nyfis
herreguuuud hur mycke har ja missat nu då... min dator har varit paj...
men vågen står på 59.5 imorse *jippi*
alarik har haft feber 3 dagar i rad nu, hade 39.1 i förrgår, men de är bara på kvällarna å på natten han har feber..