Inlägg från: alarik82 |Visa alla inlägg
  • alarik82

vikt...peppningstråd =)

IB nämen gud va skönt, sån kompis skulle jag oxå vilja ha ;) då har du ju städat å klart inför julen då...

dendär vitlöksgeggen är du verkligen värd...

försöker själv få med mig en kompis på 30 min basic styrketräning å 45 min boxercise imorron, få se hur de går

• alarik82

svårt å säga hur mycke jag har gått ner, men ca 0.5 kg för den står inte på 60 å inte på 61, jag har ju bara såndär vanlig våg så de rä svårt att se.

• alarik82

T1 hehe chockande att de låg på sin plats va

ni andra har oxå varit duktiga ser ja....

jag brukar ju göra situps ja med, men har fortfarande sån träningsvärk efter i onsdags..

• alarik82

när ni gör situps gör ni hela vägen upp eller??? jag har fortfarande så dåliga magmuskler så jag kommer inte så högt upp än...

• alarik82

ok, ja har för mig att ja har hört nånstanns att man inte skulle gå hela vägen upp

• alarik82

jippi, hittade äntligen en kompis som ville komma med mig å styrketräna 30 min å boxercise 45 min. nått specialpass dom hade ikväll... fast honkompisen jag har med mig å ju såååå mycke duktigare än mig....
    ¨usch snart ska ja in till stan å handla å greja *jobbigt*

• alarik82

guuud va skönt nu när passet är avklarat, måntro om ja kommer å ha träningsvärk imorron... men de var skoj

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)