vikt...peppningstråd =)
AJAJAJ vad jag har ont i min rumpa idag
AJAJAJ vad jag har ont i min rumpa idag
fyyy på mig jag var på affären idag å då måsta jag köpa en rischokladkaka...
nej nej de går inte heller för då ilar tänder sönder.... en bit lite nu å då
men endå att man aldrig kan lära sig å hålla fingrarna borta..
IB men de är ju bra att du inte har gått upp nått...
tror du jag är nå slut efter passet jag var på igår då. jösses säger ja bara
VL väntar med spänning på ett foto
VL var väl inge fel på den bilden....
yenkla å tjusiga glasögon, har själv haft glasögon
IB usch då dedär låter inte bra, är du i nån svacka... hoppas de blir bättre snart.
har du varit till din mamma än då hälsat på, kanske hon kan pigga upp dig ?
styrkekramis till dig iallafall...
idag har ja fuskat väldigt mycke, har köpt en såndär rischokladkaka... å en har ja ätit en påse mikropoppis... fast hela chokladkakan är inte slut än, som tur är.... men jag ska simma imorron så jag får försöka simma bort de då ...
fan tjejer, så trist när ni inte är här .....
hör å häpna. vi har städat idag vi, ska fortsätta imorron, ska dammsuga å skura golvet i sovrummet å lillarummet, för de gå rinte när lilleman sover
T1
natti natti
IB ja jag vet, men ja kunde ju inte måtstå... ghaaa blir sååå arg på mig själv, men jag tycker jag var värd de lite iallafall, för jag var ju på ett extrapass boxercise igår...
fast jag skulle ha klarat mig sååå bra utan de oxå.... såå typiskt liksom...jaja de rä gjort nu.
nu dinglar snön ner så sakta å fint här på åland... så äntligen kansek de blir lite fint vinterväder...
har varit å simmat 30 min idag, hur långt vet ja inte. hade så ont i armarna å skinkan sen i fredags så de blev inte nå längre...
funderar å gå ut å gå en sväng med vagnen får se... ska till svärmor å äta idag... skönt å slippa laga mat