Inlägg från: alarik82 |Visa alla inlägg
  • alarik82

vikt...peppningstråd =)

de blev bara 30 min prommis, men han somnade iallafall lillkillen

• alarik82

malin... nja ja tycker de är ganska långtråkigt... simma fram å tillbaka fram å tillbaka

• alarik82

IB håller tummarna för att de kommer nått jobb....
    pamela anderson av alla...hehe

VL hoppsan så kan de gå...

• alarik82

TL tjenare....
    ja de är inte mycke som skrivs här.... *trist*
    här har de snöat så de är jättevitt på backen...

• alarik82

nu när lillkillen sover ska ja ju egentligen göra en massa, med tanket på att ja sticker till sverige imorron, men får ja arselet ur vagnen då ICKE!!!

• alarik82

de var sista boxercise idag före julen, nästa gån blir inte förrens nästa onsdag

• alarik82

jag tycker du är duktig IB som vågar skriva om ditt förra liv... ganska starka saker om man säger så...

själv då har ja ganska trist liv.... flyttade ju till åland för 6 år sen, men d evet ni väl redan. hade en mormor som dog i cancer för ca 8 år sen. de var en jobbigt tid, för hon å jag har alltid varit grannar å hon var min "dagmamma" när jag var liten, ett år efter hon dött så tog morfar livet av sig, han ville inte vara kvar utan mormor, på ett sätt är ja sååå jävla arg på han för de är så fegt gjort, den enda som fick de bra d evar han, men samtidigt tycker ja de är jävligt tufft, för ja skulle aldrig kunn ata livet av mig

• alarik82

man tror inte att man klarar av tunga saker, men vi människor är ganska starka endå när de väl kommer till kritan.. å tur är väl de....

• alarik82

IB så du kom upp i morse då??

själv var vi till rådgivningen idag å vägde å mätte oss. han har bara gått upp 130 gr, å växt 1.5 cm på en månad.... å sen fick han spruta oxå. stackars lillkillen

snart sticker jag till sverige oxå...om 1½ timme går båten

• alarik82

va duktig han var då

vi ska fira jul där med min släkt å min syrrans mans släkt, brukar vara runt 30 personer hemma hos syrran.
    gubben min han åker på fredag han, måste jobba hela veckan

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)