vikt...peppningstråd =)
hej hopp
marsmamma japps vi bor i en 3:a nu 2 barn o jag o sambon o 2 katter hehe vi har växt ur denna lilla lägenhet
det blir en 4:a nu 1 mars
*längtar* ska bli såååå skönt!
hej hopp
marsmamma japps vi bor i en 3:a nu 2 barn o jag o sambon o 2 katter hehe vi har växt ur denna lilla lägenhet
det blir en 4:a nu 1 mars
*längtar* ska bli såååå skönt!
hade inte tänkt o träna idag eftersom jag är fett trött men sen tänkte jag på pilates reklamen, en tjej som säger när man är uttråkad eller inte orkar kan man göra the 100 o när man gjort den gör man resten med när man ändåär igång så jag gjorde det o det stämde hehe man gjorde det andra med så nu har jag iaf kört pilates idag en stund
marsmamma hur mycket betalar ni? här fanns det 9 lediga 4:or så det var inte svårt o få en hehe
vi fårbetala 5700 för den nya fastd et kommer stiga lite då vi ska ha diskamaskin som tillval hehe
T1 fan vad gött
jag ahde lugnt kört ett programm ytill asså med någe av iforms programm men min son vaknade o han ska ha mat o snart är det dags o gå o hämta sonenpå dagis med. fan då jag vill med drunkna i mitt eget svett
ha fan får köra ikväll sen när sambon ska upp han får ta barnen då!
För nu känner jag mi värsta motiverad i verkligen på G
vart fan pigg av o köra lite poilates
sitter o dricker brämhults nypressade apelsinjuice!
älskar brämhults, dyr men utan några tillsatser bara frukt!
nej nu börjar jag yra för mycket haha dags med mat té sonen
marsmamma jo det är dyrt o det är ungefär så vi får betalas för vi skla med ha parkeing sen. men sdambon tjänar bra..
shit så jag stavar
skriver med en habd hehe
nu harjag varit duktig igen
innan jag hätade sonen på dagis givck jag tidiagare för o gå powerwalk med vagnen
så bränade enligt länken ni la in cirkus 400 kalorier!
o så pilates med idag fan vad duktig jag é! *stolt*
TL ha det så roligt!
IB recpet på vad?
emmamaria
tvingade mig själv o det ändes gött faktiskt gick till o med längre än jag rälnat med från början hehe
nu har jag badat i 50 minuter hehe göttigt, ska fixa nyttig mat nu
mihn kära moder gav oss en ångkokare i julklapp
oj här har det varit fart hela dagen så fort man kommiot hit har det varit flera nya sidor o läsa o nu närman väl är hemma är tråden ganska död
jag är såååå sugen på o gå o äta upp alla salta kex i skafferoet
håll mig borta pleeeeease *ber på bara knän* usch känner mig gråtfärdig för jag kämpar med mig själv att INTE gå o äta upp dom.. men så härsent är det sååå räligt o bara sitta här o försöka få lilleman o somna