Inlägg från: Våra Liv |Visa alla inlägg
  • Våra Liv

vikt...peppningstråd =)

haana varför inte skapa egna traditioner o göra någe bra av det hela

jag är iaf glad! för mamma hade inte haft tid tt laga julgodis så jag åt endast en hel del mat igår, lite risalamalta o ngra pepparkakor så inget direkt mega onyttigt!

nu ska jag ta ett bad (har inte badat sen jag var gravid) med stora sonen för han fick massa roliga nya badleksaker går

• Våra Liv

vet ni vad jag fick av min smabo måste skryta lite för jag har aldrig fått någe liknande förut
    jag fick en kryssning vi ska åka på han och jagd en 23 februari till marieham med lyxgytt, 3 rättersbuffe, o så dricka på kvällen. dagen efter så blir det SPA bad ritual hihi

• Våra Liv

emmamaria ligger mariehamn där? *sämst på geografi*

IB jag vågar inte ställa mig på vågen! har nog gått upp bajsmycket.. pappa gav mig massa choklad o då menar jag massa.. ska kasta det som é kvar om jag é stark nog! nya tag efter nyår!

• Våra Liv

lax är jävligt gott medf! vi har köpt hem lite laxfilee´r o ha hemma med skit smidig lunch att laga till

• Våra Liv

jag erkänner med, har ätit massa godis... o kakor... o mat...
    men nu är det nya tag efter nyårsafton! jag har köpt en skitsnygg bikini som jag ska kunna ha i sommar! och ett skitsnyggt linne osm jag ska kunna ha o det är inte snyggt om man är för tjock som jag! det ska sitta på en normalviktigt mage hehe.
    så jag har fått tillbaka min motivation nu! men tänker inte börja innan nyårsafton då jag vet att det vankas tårta o lite alkohol!

• Våra Liv

ingen kille som bara tänker på utseendet är någe o ha... dom kan man kasta åt fanders... insidan är ju viktigtast även om man bör sköta utsidan med men man går inte på utseendet! inte jag iaf hehe

• Våra Liv

T! skitfina bilder hihi vad söt lillen é o nyfiken hihi

om nån vill beskåda min sötan una så finns 3 nya bilder från julafton i mitt galleri på mig o mina söner och mig och systers dotter

• Våra Liv

T1

IB sluita du ger mig dåligt samvete jag kan inte hålla igen på nyårsafton dom andra ska käka tårta 2 gånger, jag kommer inte kunna hålla mig borta då men jag försöker hålla igen under tiden iaf även om det slinkit ned en kaka elelr 2 men nu finns det iaf inget hemma so ärgott längre

vad har ni för nyårslöften då?
    jag har ett som jag för en gångs skull ska hålla det är att bli sund, asså äta sunt, träna ordentligt osv. och jag ska gå ned minst 15 kilo under nästa år... det är verkligen ett löfte för till sommaren ska jagvara snygg hehe eller iaf smalare än nu snygg é jag ju redan

• Våra Liv

T! ah okej rör mig dock inte så mycket kan itne gå ut i detta väder med min skisyskonvagn.. den nya har inte kommit än den kanske kommer i början av januari sa dom... fan lir så arg när dom inte kn h¨ålla leveranstiderna dumma...
    men idag blir det massa spring iaf hehe tvätta idag igen

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)