Inlägg från: Våra Liv |Visa alla inlägg
  • Våra Liv

vikt...peppningstråd =)

IB försöker så gott det går med allt gott man har hemma hittade iaf någe jag får äta nu riskakor mmmmmmm

• Våra Liv

asså är det vi i tråden som ska tävla elelr var det en tävling på sidan? *trög* är det här i tråden hänger jag verkligen på!

• Våra Liv

T1 anmäler mig gärna behöver lite extra motivation abnsolut jag ska bli snyggare

• Våra Liv

IB vad med din mage får dig att må illa?

• Våra Liv

förlåt gud ty jag har sybdat o smlt i mig en liten bakelse idag!

• Våra Liv

hihi tar emot smisk o skäll

mååååste bara föklara mig med
    vi fick främmande av 2 skiiiitbra polare så hade dom köpt med sig varsin bakelse till alla till kaffet, dom hade köpt en prinsessbakelse var till alla utan mig, dom kom ihåg att jag inte gillade dom så dom köpte en annan speciell bakelse till mig. då kunde jag ju inte avstå
    men dom vet att efter nyår får dom ointe köpa sånt té mig så dom ska köpa en morot åt mig d som dom sa *asg*

på er

föresten tävlingen, har ni alla namn som är med på en lista då? ska man läömna startmått o vikt o sånt?

• Våra Liv

TL köp linfrön eller ännu bättre psylliumfrön i mataffären ta en tesked o låg ligga i vatten under natten sen dricker du upp det på morgonen det gör underverk för tarmarna!

• Våra Liv

TL det smörjer upp tarmarna, man ska göra det varje dag en gång om dagen. det ärjätte bra för magen jag lovar, även läkare rekomenderar det smakar bara lite nasty ;)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)