• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

ib: förmodligen är det vi som inte har ett liv

Jag har egentligen jätte mycket att göra... har bara inte startat riktigt ännu...

Hur det din dag ut då?

• idiotblondinen

T1: Min dag ser nog lugn ut... Men jag har massor av saker jag vill göra. Komplettera julklappsinköpen med varsin tialott till alla, eller nåt. Jag vill att sakerna jag köpt ska vara från Filip o sen nåt litet från mig. Sen så har jag tänkt om när det gäller att köpa julklapp till Filip, jag MÅSTE, jag VILL, känslan av att vilja ge honom en fin paket tar över mig! Jag måste köpa nåt till honom ändå, fastän jag inte har råd! Men vad fan ska jag köpa... Så dålig koll jag har på vad en 14-månaders egentligen vill ha o har glädje av. *babbel*

Så min dag kommer nog bli ganska jäktig ändå.

Vad ska du göra då?

• Våra Liv

jag har inget liv heller skyltar bara inte med det *asg*
    fan är döstressad måste helt plötsligt köpa parfymfritt tvätmedel té lillen eftersom han har prickar lite överallt på kroppen hehe, han har haft det ett tag asså men nu ska vi se om det är tvättmedel han är känslig mot... lillen ger mig redan massa besvär hihi så idag kommer jag inte vara här så mycket igen, ska städa o tvätta idag!

• Theresa1

Oooo, jag ska tvätta håret (tar aslång tid för det är så långt o tjockt ) ta rätt på kökskaoset från igår, sprätta loss skiten från plåten, handla, göra nytt godis, städa lite, göra mig snygg (bara det tar ju en dag) packa, åka till stugan... Där emellan ska jag försöka att vara en bra o snäll mamma som inte är sur o sterssad...

• idiotblondinen

VL: Då önskar jag dig en bra dag redan nu, om jag nu inte får se mer av dig!

T1: Ojoj, det låter mycket. Börja med kaffe...

• Theresa1

ib: är inne på min andra kopp nu *hehe* äh, det som tar tid är håret... städningen är inte så viktig... jag plockar mest... vi gjorde rätt mycket igår.

• Våra Liv

IB tack! väntar på att sambon ska komma hem medt vättmedel så jag kan smita iväg hehe önskar dig en bra dag med hihi o dig med T1

• Nova 68

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS

för mig blir det nya tag efter julhelgen nu ska ätas gott och njuta utan dåligt samvete kram till er alla

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)