• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Malin: Jaha, du behöver en syndabock... Det gör vi alla då och då.

• Malin1976

Blondinen: Jo det kan behövas. Det är ju det enda som enbart jag har total kontroll över så jag ej kan skylla på någon annan eller någon annan kan lägga sig i med... Det känns som svårt att beskriva, men förra veckan när det gick så bra då kontrollerade jag ju allt hela tiden. Den här veckan har jag varit för stressad och blivit bjuden på middag som jag ej lagat och kontrollerat själv...
    Helsjukt! Men jag måste ju börja ta kontroll över mitt liv någonstans...

• Malin1976

Ho, ho, hooo...
    Nä, ska mysa med gubben i soffan en stund nu när han varit borta så länge.

Vi höres tjejer!!

• idiotblondinen

Malin: Jag tycker inte alls att det låter sjukt. Jag vet precis hur du menar, faktiskt. (Tror jag?) Men jag vet också att den man lättast skyller på är en själv, för att, just det.. För att man BORDE ha kunnat kontrollera allt. Men nej, verkligheten ser inte alltid ut så att man kan det. Dessutom så har du ju varit så duktig så att du har "neutraliserat" din "brist" på kontroll genom att ha motionerat och simmat. På så sätt så har du balanserat det, o det är jag ganska säker på att vågen kommer att visa. Att du inte "förlorat", alltså! Du har nog mer kontroll än du ser!

• Theresa1

Av någon dum jävla anledning gör jag ngt och ger bort till Marcus mormor, morfar, farmor o farfar. Nu i kväll skullle jag göra ngn himla nöt nogat...

Jag har ju förstås bränt skiten!

Marcus tycker att det smakar rätt bra o och inte alls så bränt... Ska jag ge bort det fast det inte smakar eller ser ut som det är tänkt???

• idiotblondinen

T1: Låter som nåt jag skulle kunna lyckas med... Samma bedrift, alltså.

Ja, ge bort det ändå... Om nu Marcus är ärlig när han säger att det är gott ändå.

Jag kan ju inte direkt råda dig att smaka själv...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)