• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

T1: Du har jättevackert hår

• Theresa1

ib. tack... jag tycker om mitt hår jättemycket men det är så träligt att sköta. När jag var mindre hade jag jättelångt men var tvungen att klippa mig för att det torkade aldrig i hårbotten så det luktade jämt disktrasa När jag hade dreads (lååååånga o skitfina) var jag tvungen att kamma ur dem för det blev så jävla tungt för nacken. Trodde att håret skulle väga lika mycket med eller utan dreads... Men ack va fel jag hade

• Haanna

Hej hej alla!

Har INTE hängt med här för fem öre, känns inte som jag har tid att sitta heller men jag försöker och försöker.

Vikten ja... det går sådär. När jag mår dåligt går det mindre bra om vi säger så. Så ett tag här har det varit skit. Men jag går ju ut varje dag och rör på mig. Kanske inte gör något program. Som Nova 68 sa så är det julhelg och ja det vankas mat och så, då glömmer man allt, och det tycker jag man ska göra. Det kommer ett nytt år sen och man kan alltid börja då istället. Det ska jag göra, efter nyår... då blir det helt nya tag. Dumt egentligen och börja "Banta" när julen vankas för det är då det kommer massa gott fram på borden *ler*

Imorn julafton.
    Skönt det, det ligger i alla fall snö här *ler*.

Sen på måndag bär det av till Västerås och gubben min igen.

Sitter här med min dotter och lyssnar på Cool Rider som va med i Grease 2.

Önskar er alla en riktigt trevlig jul!

GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!

• Våra Liv

det har snöat lite här.. varför? det ska ju iaf regna sen ikväll det ger mig jubara falska förhoppningar

• ThereseLaurin

halloj tjejer =)

Malin: du kan maila till mig får på fl

de som inte vet hur man gör elelr hellre vill maila min mail ThereseLaurin3@hotmail.com

tyvärr så har jag svikit er tjejer på sista tiden och kommer att göra det ett tag till tyvärr =( då jag verkligen har fullt upp...sen så har min älsta tjej världens hosta och feber... så det är ju bara att pyssla oom henne hela dagarna med... inatt har jag inte sovoit så mycket pga av hennes hosta...hon va väldigt nära att spy flera gånger så då låg man vaken och var nervös för att hon skulle kvävas...av spyor alltså

bakade i alla fall bullar .knäck och skinkan igår... micke tyckte bullarna såg ut som på cafe =9 det var ju bra att han tyckte det =)

• Theresa1

Men vad är det för fel på mig?!?!?!

Jag orkar faktiskt inte med all denna kärlek till mitt barn... Jag är allvarlig, så fort jag läser en dikt eller hör en trudelutt om kärkeken till ett barn så grinar jag. Har någon varit det minsta dum mot ett barn så grinar jag.., Är barn söta så grinar jag... Nu sitter jag o grinar för jag läste en dikt om ett barn och så relaterade jag till vad jag känner för min lilla prins. Max har sovit i ett par timmar nu så då längtar jag ihjäl mig...

Fast alltså tro inte att jag inte vill älska max för det vill jag ju förstås men alla dessa känslostormar tar fan knäcken på mig...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)