• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • alarik82

dutti theresa

ghaaa kan de inte bli onsdag så ja får träna lite mera boxning... fast ja ska till kiropaktorn före, så man får se hur ont man har fter de

• Theresa1

em tack Jag är MYCKET stolt att jag fick till det tillslut, ska erkänna att jag var inne på någons presentation o kollade hur man gjorde för jag hade ju glömt som du såg

• Nova 68

jag har inte heller rört mig så mycket i dag jag heller. om jag inte är med barn nu ska jag få vara med i en studie om pco (som jag har) och övervikt så jag kommer ligga lite lågt men tittar in här och kommer skriva vad jag lärt mig om jag inte är gravid vill säga vi hörs kram

• Malin1976

Hoppas på dig Nova!!!

Jadu Blondinen, den tråden är visst borta, insåg kanske att hon inte hade så mycket att klaga på...
    Hittar inte den om hon som blev pussad av svärfar heller... Urk!!

• Theresa1

Marsmamma: Visst vore det kul att ha en silkig fin klänning? Själv tänkte jag ha kroppsstrumpa på midsommar. Näe kanske inte, men jag ska vara så snygg i kroppen att jag SKULLE kunna ha det om jag ville dvs

• Theresa1

Malin: Vadå, var det en svärfar som pussades på riktigt altså puss med känsla i?? BLÄK Inget ont om min svärfar, men jag är för det första hälften så gammal sen har jag ju barn med hans son... Vill inte pussas med honom, inte ens på handen, faktiskt.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)