• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1
    Det är inget mesprogram... Det är ju bra... Har du inte kännt skillnad?? Det gjorde jag efter 2 veckor!!!
  • idiotblondinen

Mesprogrammet? Det är verkligen inte mesigt!

• idiotblondinen

T1: Nej, jag får prestationsångest! Jag ger dig en tråd... Du tänker "vafan är det här för skit, den är ju inte ett dugg rolig, fan idiotblondinen är helt jävla dum i huvudet" o så sitter jag här som en idiot! MOHAHA

Ärligt, jag känner inte till nån intressant tråd för tillfället.

• idiotblondinen

Gud i himmelen vad jag svär har jag märkt... Usch.

• Theresa1

Jag hoppades jättemycket på massa trådar efter nyår typ han blev för full o kissade i kastrullerna o sen sitter alla o peppar henne att göra diverse saker men det var dåligt med sånna

• idiotblondinen

Shit vilken badass du är som hoppas på såna trådar...

• Malin1976

Det var ju ett skämt!! Eftersom ni kallar de andra för killerprogrammet eller vad det var...
    Har faktiskt fuskat med det och satsat bara på simning men behöver muskler också, så idag blev det nya tag och måndagens program, jätteskönt!!

Har du läst Hår i baken-tråden? Den hade lite roliga tips.. Tyvärr var det en anonym som lämnat in den!
    Sen hon som blev pussad av sin äcklige svärfar på nyårsafton....
    Eller den stackars låginkomsttagaren i Stockholm med "bara" 19000kr i månadslön och sambon "bara" 42000kr i månadslön...
    Jisses vilka "problem" folk kn ha!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)