• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

T1 knip när du kissar, försök flera gånger att knippsa av strålen

• alarik82

har var de fart idag
    har varit till stan idag skulle till kiropraktorn ,medn hon var ju naturligtvis sjuk... ghaaa. alarik var hos jonas på jobbet han, var där nästan 2 timmar idag så jag fick springa runt å shoppa lite å sen han jag med en fika oxå, de var såå skönt...köpte en ny vårjacka oxå

• Theresa1

Alltså det var bara lite läkage, men det är ju inte bra iaf... Inga floder som tur är

• Våra Liv

T1 me kniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip bra för sexet med när jag var på efterkontrollen nu efter sonen så bad hon mig knipa o så sa hon "ja det märks att du tränat, du kan släppa nu" *asg*

• Våra Liv

koviktare snygg tiger dress din lille har min harlikadan o välkommen

• JoWiAn

Tack tack!!!
    Vad äter ni när ni ska gå ner? följer ni nåt speciellt?
    Ska testa theresa1s program ,låter bra!

Känner inte att jag har tid och ge mig iväg till gymet. Visst men tränar bara i ca en timme men med resan dit och hem, omklädning och duschning så är mán uppe i 3 timmar helt plötsligt. har inte tid med de nu när lill killen är liten. tycker desstom att det är för dyrt och tråkigt.

• Sus69

Välkommen Koviktare till vårt (oftast)glada gäng

Alla kör lite olika.. Nån nutrilett + träning, jag själv lite naturdiet+ div motion..

• Våra Liv

koviktare här käkas det vanlig mat, eller om man går efter anna skippers råd ganska mycket, idag åt vi kokt ris, ångkokt brysselkål fan vad gott det var! hade glömt det! o stekt lax till. dricker mycket vatten emd såklart

• Våra Liv

nu gick jag med i iforms tidning man fick stegräknare o pulsmätare hehe ksitbra ju!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)