• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Sus69

Är så kaffesugen..men är sååååå tråkigt att dricka det själv.. Är det ingen annan som ska dricka?

• idiotblondinen

Hej tjejer!

Nu har jag varit på promenad, och var inom en kompis och drack kaffe. Allt känns lite bättre nu, i synnerhet med tanke på att kompisen äger en digitalvåg. Den våg jag använt innan (längesen jag vägde mig nu) är en vanlig våg som alltid har visat lite mindre än digitalvågen på mvc, men jag har gått efter den ändå. Döm om min förvåning när jag ställde mig på kompisens digivåg, beredd på att den skulle visa ett par kg över 80 kg såhär efter jul och nyår, men den visade 78.8 kg! Gissa om jag blev glad och skuttade runt! Jag är under 80, jag är till och med under 79! Jippiii!

• Våra Liv

IB faaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad gött shit *avis* vill med ligga under 80 fan jag gick upp 2 kilo under julen men har gått ned 0,5 kilo nu så jagär med glad! hejja oss

• Våra Liv

marsmamma hade gärna druckit med dig men jag måste skära ned har reedan fått i mig 3 koppar kaffe så det måste vara nog, fudnerar dock på en kopp grönt te med honung både gott o nyttigt

• Sus69

Ohhh IB, Är så glad för din skull!! Vad duktigt du har varit!!!

• idiotblondinen

Jag måste förresten också jobba med knipen...

• idiotblondinen

Tack förresten! Allihopa.

Ett särskilt tack till min privata terapeut (shit va kvinnan är skärpt) Theresa1

Varför mår jag alltid bättre på kvällen?

• Malin1976

Grattis Blondinen!! Så roligt för dig! Å du ska se att inskolningen går bra på måndag! Så får du lite egentid också! Det är du värd!!

Våra Liv: Jag skickade också in till Iform, men tog lappen ur sverigehäftet där man även fick en pilatesdvd med magövningar! Höll på anmäla mig på internet igår men då såg jag att den saknades där...

• Våra Liv

Malin oki jag har winsor pilates det får duga

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)