• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Malin1976

Skickade pojken i säng utan saga... Mår pyton nu... Älskar ju att ligga å läsa med honom på kvällen men han har börjat fjanta och bråka så när vi ska borsta tänderna så idag brast det för mig och jag blev jättearg och som straff ingen saga.... Nu ligger han och snyftar för sig själv... Usch! Men jag måste ju hålla kvar vid det beslut jag tagit... Förklarade också varför det inte blev nån saga...

• idiotblondinen

Malin: Oj, jag skulle aldrig kunna ha bikini, det kommer jag aldrig att ha på mig igen! P.g.a att magen är så extremt stor. På torsdag ska jag bada! Nej jag var där vid 9, men jag ringde till henne sen, gick och lånade en telefon o nu har vi kommit överrens om att vi ska komma dit halv nio imorgon.

EM: Såna bars köper man i affären, men jag måste varna dig för att man kan bli beroende Dom är djävulskt dyra också...

• idiotblondinen

Malin: Förstår att det är en jobbig känsla! Men det är bättre att stå fast vid beslutet än att vara tvetydig o ge dubbla signaler! Du är duktig!

• Våra Liv

shit vad stolt jag é att ja inte tog nån skitmat fast känner mig äcklig efter glassen ska minnas den känslan så jag inte gör om det!
    känner mig så mycket ättre men är fortfarande snorig o liiite hostig är det fortfarande farligt att träna då?
    funderar på en promenix innan jag hämtar sonen på dagis imrgon ifall ajg får sova någorlunda

• JoWiAn

Jag har ätit 2 små knäck (hemmegjorda) o 2 godisnappar.. SKÄMS!!!!!!

Sitter här helt ensam medans sambon e inlagd på sjukhuset. När jag åt den andra nappen så spottade jag ut den igen o kastade den. Fick såååååå dåligt samvete.

• alarik82

va ni snaskar på allihopa... hehe... men man måste få unna sig lite ibland, popkorn äter jag faktist ganska ofta,

ok, typiskt att man inte f¨r äta dom när man ammar.... tänkte man kunde ju ha knaprat i sig en sån istället för lunch eller så...

ska kolla om de finns sånna nymodigheter här på åland

• Nova 68

känner mig så utanför på denna tråd är det bara jag som jobbar här inne?
    ni hinner med så mycket under dagarna medans jag bara jobbar jag hinner inte komma i kap vad ska jag göra?

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)