vikt...peppningstråd =)
Gomorron Malin. Ja, gör du det.
*Gäääsp* Mm.. kaffe...
Gomorron Malin. Ja, gör du det.
*Gäääsp* Mm.. kaffe...
Malin: Ja, det kan du ju!
Själv känner jag av gårdagens träning i hela kroppen... Men det konstigaste är att jag funderar på att köra hela skiten ikväll igen.
Men jag är avis på dig som ska på julbord. Det hade jag med velat.
VL: Fy fan vad duktig du har blivit! Kom ihåg den känslan du har nu! Man känner sig fan oövervinnlig när man varit så jävla duktig! Skitbra!
emmamaria: Men 40 minuter är också bra.
Theresa1: Det får du gärna kolla upp. Mår du bättre idag? När jag började med Nutrilett så tappade jag iallafall 3 kg den första veckan o lika mycket den andra. Ska du bara köra Nutrilett eller?
Theresa1: Det är absolut ingen brådska.
Angående Max så är mitt tips om han är täppt i näsan och megasnorig att lägga en bok under varje sängben på huvudsidan av hans säng så att det lutar lite, eller lägga en extra kudde under hans huvud när han ska sova så blir det mycket lättare att andas. Så gör jag med Filip när han är så förkyld, och det blir verkligen skillnad mot när han ligger plant. Blir mycket mindre ansträngt med andningen.
Theresa1: Ja men det hade du kanske kommit på själv..
Annars har jag idétorka tyvärr...
VL: Bra det.
Ho-ho, ho-ho... Ajajaj. Ont i kroppen sedan igår o uttråkad är jag med. Blä, blö o isch.
Theresa1: Nej jag sitter bara här och håller på att slockna... Men jag kanske borde köra hela då. Jag har ont lite här och var så jag vet inte... Jag är på ett jävla "allt är tråkigt"-humör.
T1: Efter att jag skrev ovanstående så la jag mig i soffan... Sen bestämde jag mig för att jag inte skulle ligga o tycka synd om mig själv för att jag har tråkigt så jag satte igång att köra hela programmet igen. Nu är jag halvvägs igenom... Så tack för att du tog upp det innan.
Ska fortsätta nu.. *stön pust stånk*
Jaså det är igå´ng igen här... Måste skryta om att jag körde hela programmet idag igen