Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

Gääääääääsp, jag vill sova mer...

• idiotblondinen

Jag har vägt mig idag! Väger 81 kg! -2 alltså Faaan vad gött det är att se resultat av arbetet! Åååååååååh vad bra jag är! *mycket nöjd*

• idiotblondinen

T1: Jag tänkte på dig när jag läste det imorse eftersom jag vet att du bor i Västerås..

Nutriletten är bara jobbig i början! Jag drack nyss mina sista två påsar... eller åt som godis i för lite vatten rättare sagt. Har inte råd med ny Pengarna är fan slut för denna månaden..

• idiotblondinen

Jihou... Kan berätta att nu har jag också fått tant röd. För första gången sedan sonen föddes. Är helt säker på att kroppen inte kom igång igen förrän jag började behandla den väl med bra mat och träning! Återstår att se om den har tänkt bli regelbunden nu då... Både hoppas och hoppas inte för det är skönt att slippa skiten, men skönt att veta att allt står rätt till. Nu vet jag varför jag inte varit på bra humör hela tiden, som annars, hela tiden. Men extra sugen på sött o gott? Nej Mohaha

• idiotblondinen

Marsmamma: Ja det är 2kg-! Så det fungerar nog precis som jag trodde, att jag byggde muskler o därför inte tappade nåt dom förra två veckorna.

Tack detsamma emmamaria!

• idiotblondinen

O Marsmamma, glömde ju berömma dig för att du körde programmet: *berömmer Marsmamma*

O emmamaria: Idag har jag ätit en Naturdiet Vaniljbar och två portioner Nutrilett chokladpulver. Ikväll blir det kycklingsallad igen... Eller kycklingwok o så kanske jag borde äta lite ris eller fullkornspasta för det har jag inte gjort på ett tag. Få se hur det blir!

• idiotblondinen

Haha Tack..

För att spä på av min duktighet så kan jag väl avslöja att hela veckoprogrammet numera kommer vara dagligt för mig. Tycker att ni andra ska skryta lite med. Kom igen nu!

• idiotblondinen

VL: Bra jobbat.

• idiotblondinen

Nova: Det är klart att vi minns dig. Du fattas ju oss.. Vilken tur att du inte hade gått upp. Lycka till nu!

Tack Zmoothie!

Haha... nu körde jag hela programmet igen. Första dagen jag körde hela tog det 70 minuter.. igår tog det 50... idag hade jag lärt mig hela utantill och körde allt i ett streck intensivt som fan o det tog 35 minuter. Det är helt otroligt hur mycket starkare jag redan känner mig. O nu mår jag förstås som en gudinna när jag varit såhär duktig...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)