Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

Marsmamma: Nån sån har jag inte i närheten...

• idiotblondinen

Är det nån mer än jag här som räknar kalorier?

• idiotblondinen

emmamaria: Aha.. jag tror nästan jag har blivit lite extrem. Kommer aldrig upp i 1000kcal om dagen ens numera. Förut åt jag säkert typ 3500-5000kcal om dagen alltså... När jag gick upp i vikt. Känns som att jag flyger fram nu, jämfört med då när jag bara blev en deg i soffan, typ...

• idiotblondinen

Natti Sussi, sov så gott!

• idiotblondinen

Dödade jag tråden eller?

• idiotblondinen

Zmoothie: Ja, jag har vänt på steken så att jag äter på tok för lite och jag har blivit livrädd för onödiga kalorier! Mitt dagsintag kommer numera närmre 500 än 1000 kcal faktiskt... Men jag äter massor av sallad o knäckebröd och känner mig väldigt pigg och mår jättebra nu! Planen är väl att det ska plana ut så att jag äter lite mer sen.. Men jag är samtidigt väldigt nöjd nu. Förresten så tycker jag att du kan få lov att avslöja för mig varför man inte fick se Mary...

• idiotblondinen

emmamaria: Sallad o tomat o inget smör men lite krydda.. O ibland lyxar jag till med kallrökt lax, men det är vansinnigt dyrt så det blir inte varje dag direkt...

• idiotblondinen

Zmoothie: Kunde tro det! det var ju bara en tidsfråga eftersom hon fått stora filmroller och så... Jag kände på mig att det var nåt sånt o tyckte det var vansinnigt störigt att man visste att hon inte ens var med o ändå filmade dom det så. Jag kunde inte sluta tänka på att hon inte ens var närvarande på nåt sätt... Synd, Mary var fan bäst i hela serien.

Haha, jag är verkligen en 7H-junkie...

• idiotblondinen

SH är t.o.m bättre än VBÅ Fast det är tyvärr inte lika bra längre... Men men, jag ska försöka att inte tänka på det för då blir jag bara ledsen

• idiotblondinen

Nej fy fan (ursäkta språket) vad jag gäspar! Trött så in i... Får gå o lägga mig. Kommer ju en ny dag imorgon. Natti på er!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)