• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

Hejsan... Ja, var är vi?? Hehe... Ja, det har varit lite dött från vår sida nu ett par dagar, men vi har inte gett upp eller svikit er... Jag har suttit hela dagen och varit vuxen och försökt reda upp mitt liv

Det har gått bra tror jag... Det visar sig.

Kram på er.

• Stumpan2

imorn ska jag till skolan å lyssna när nåra andra i klassen ska opponera på varandra, gud så spännande... inte...:) sen blir det nog bara mys med familjen och städning hemma, ser förjäkligt ut! ingen som känner sig manad att åka hit en sväng å städa åt mig..? pliiis?

• Malin1976

Så bra att det nog har gått bra då Theresa!

• Malin1976

Skulle försöka hålla mig vaken tills Peter kommer hem inatt men det blir nog snart sängen och det gamla vanliga sova 1½timme och sen ligga vaken ca tre timmar. Håhåjaja!

Måste komma ihåg att väga och mäta innan jag åker iväg också. Får nog kliva upp klockan fem om jag ska hinna med...

• Våra Liv

emmamaria hoppas du orkar

här är det tvätta som gäller kommer inte gå idag förhoppningsvis så orkar jag med pilates af

• alarik82

VL jag skulle oxå behöva tvätta... men ja orkar inte göra nånting, fastnat bara framför denhär j*vla datorn, å får aldrig nått gjort...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)