• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Swiss

ägg på grovt hårdbröd är helt ok! mycket proteiner å andra nyttigheter. mumsa på! (jag var också tvungen att äta clementiner för att du gjorde mig sugen... mums!)

• Swiss

hur ska man klara sig utan gotter när clementinsäsongen är över?! vindruvor kanske... gillar det där med att plocka med något, nästan lösgodis-feeling

• alarik82

swiss vindruvor ska du inte äta, de är inte så nyttigt... ja nyttigare än godis åså är d eju förstås.. men de är mycke besprutningmedel åså på dom.

• Stumpan2

physallis är asgott, dom där små runda orangea frukterna som omslutes av pappersliknande blad, brukar säljas i små plastkorgar. asgoda!

• alarik82

stumpan, ja dom är goda dom. ska köpa mig en mango nån dag tror ja å köra mango smothi

• Malin1976

Vart är blondinen och Theresa? Är det så att dom polar med varandra på msn???

• Malin1976

Imorgon ska jag lämna sambons bil på volvo... Klockan 7!! Huga, måste alltså kliva upp klockan 6. Sen blir det promenad till badhuset och sen promenad till sjukhuset. Sen när det är klart får de f*n i mig komma och hämta upp mig. Då är det färdigpromenerat.

Vad ska ni andra göra?

• alarik82

inte så mycke .... ta de lite lugnt, de känns i ryggen idag att ja gått långt. men ett boxercise pass ska ja väl klara av

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)