• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Koviktare: Grattis Koviktare!

• alarik82

VL oj de låter inte skoj, hoppas du mår bättre snart... bara å försöka ta nya tag fast de känns tungt...

koviktare ooo va du är dutti...

• rundafrida

hej hej =9 hur e det med alla?? idag har jag ätit tacos ochhaft detgott.. sambons bror och tjej var här, dom hade köpt med cola o sånt till tacon men jag drack vatten =)))
    mycket godare..

• Våra Liv

koviktare vad bra

emmamaria jag vet försöker komma igen nu. Detta jäkla väder gör det ju inte bättre kan jag lova...

• Stumpan2

rundafrida:jag har faktiskt inte syndat nånting under helgen, fast man blivit erbjuden fikabröd (dammsugare!!!) och liknande, jihoo, känns bra! och idag är det exakt en vecka sedan jag åt godis, drackläsk eller käkade fikabröd eller onyttig mat sist, det är fasen rekord. får se hur länge man kan hålla sig... har gått ned nästan 3 kilo bara av att sluta med det, helt otroligt.
    själv då?

• Våra Liv

om ni vill se mina nya mått orkar itne skriva om dom igen *lat* så kolla i min blogg för er som missat sidan så är det overviktig.blogg.se/
    är rätt så nöjd o hoppas på att det fortsätter i samma riktning!

jag har syndat lite i helgen det står i bloggen

• Malin1976

Jag åt chokladpraliner igår och idag. Skäms på mig! Men jag har avstått chipsen både fredag och lördag när Peter suttit bredvid i soffan och mumsat. Är lite ful där, köper till honom också sitter jag bredvid och myser när han stoppar i sig allt fett och jag låter bli!

Idag är vi bjudna på middag, pannbiff, lök och potatis. Gott!
    Ikväll ska jag prova på power yoga så spännande! Har aldrig gjort det förut.
    Imorgon ska jag simma igen hade jag tänkt.

Kommer Therese snart hem från Thailand? Är såå avundsjuk....

• Malin1976

Ska kolla in din blogg våra liv sen ska jag ut och bära in ved.

• Swiss

hej flickor! hoppas ni haft en bra helg!

grattis koviktare!

stumpan, bra jobbat i helgen! och alla ni andra med! skickar lite styrka till er som fallit för kakmonstret!

själv har jag varit hos vänner över helgen, måttligt med onyttigheter i kombination med stora mängder disco-dans - tar det ut varandra?

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)