• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Sus69

Hmmm svåra frågor du ställer.. vägde , tror jag, 99 nånting förra veckan..

• Hanna 1974

Marsmamma: Grattis! Vad bra, vad kul! Måste kännas skitbra, själv har jag nog gått upp istället för ner .
    Åt vindruvor nyss och kände mig såååå nyttig innan jag läste om att det inte var riktigt så nyttigt som jag trodde !

Trevlig helg

• Malin1976

Stumpan2: Det var ett rejält viktras, så kul! Grattis!!

Marsmamman har också lyckats bra ser jag! Grattis!!

Jag stod stilla från i söndags. Blev lite besviken eftersom jag var säker på att jag gått ner men men... Jag gcik inte upp iaf!

Promenerade runt igår hela stan från kant till kant plus simning i mitten. Och tillbaka från ena kanten till mitten igen.
    Va på sjukhuset och tog massa blodprov, flera rör! (Hatar bli stucken i armvecket) När jag gick tillbaka ner på stan igen blev jag helt matt och slut i benen så jag gick in på macken å köpte en cola och ett wienerbröd. Men då klarade jag mig fram till lunch iaf utan att svimma! Men nyttigt... Nä!

• alarik82

malin., jag tror nog att du behövde lite socker i kropen, för man brukar bli matt när dom tar mycke blod av en...

• Stumpan2

Malin1976:tack tack!känns jäkligt bra.... känner mig så motiverad denna gången! grattis själv till en icke-viktuppgång! och du, du var verkligen värd den där fikan, sprutor 'r aldrig kul....

• Malin1976

Hallå.... Är våran tråd på väg att dö nu??

• alarik82

dedär med step up var inget för mig iallafall.. men men ja har ju provat på de iallafall...

malin... de verkar lite så...

• Våra Liv

Hoppas INTE tråden ska dö ut!
    har varit lite deppig i 2 dagar... har itnealls varit duktig o skämms lite över mitt beteende... trött som fan blir jag emd pga av det

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)