• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Malin1976

Har ni haft det trevligt Therese? Blir så avundsjuk så! Sol, värme och bad... Dessutom bara vara ett "par" inte föräldrar... Så skönt! (Fastän man ändå saknar dom när man gör något utan dom... )

• Malin1976

Blondinen: Yogan var riktigt roligt. Tänkte i början shit, ska jag klara det där och vad är det för trams hon prata?? Men man blev t.o.m. svettig av att bara sträcka på kroppen och ha sig. Sen kunde man bli svettig efteråt och andra saker som kroppen jobbar med så det känns bra att det inte tar slut på en gång när passet är klart.

Emmamaria: Ett jättebr sätt att stretcha ut rygg/nacke/skuldror är att stå upp, sänka ner huvudet, knäppa händerna ovanpå hjässan. Sen kröker du ut ryggen samtidigt som du pressar fram bäckenet. Eller det åker som fram automatiskt. Stretchar alltid ryggen så eftersom jag tycker de andra ryggstretchningarna oftast gör att man drar till så man får ont mellan skuldrorna.

• Malin1976

Ska luncha nu. Snart dax att åka på badhuset också.
    Roligt!! Min arm ser ju ut att tillhöra värsta sprutnarkomanen sen i fredags.
    Förstår inte att det ska bli så blått!!

• Malin1976

Hmm, mitt internet dog när jag skrev det där sista... Trodde inte det kom med... Kom på efteråt att det var ett dumt jämförande, Ber så mycket om ursäkt!! (Du vet vem... )

• Våra Liv

hörrni tjejer inte låta tråden dö *skälla*

hur går det med er träning? jag skämms har inte tränat på flera dagar men jag har inte heller ätit så mycket onyttigt..
    ch hur jäkla länge ska jag har mängder gaser i magen efter ha börjat äta fiberrik mat? ha fan haft det i 2½ vecka nu as jobbigt

• Våra Liv

*asg* men jag visste inte om den nya

• rundafrida

hej hej. hur e det med alla?? här flyter det på.. går mina promenader varje dag och hoppas det ger resultat =) ska väga mej på torsdag *håller tummarna*

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)