Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

Koviktare: Ja, då kör jag nog redan gi egentligen.

• idiotblondinen

Min syster sa förresten att man ska dricka ett glas mjölk innan man går o lägger sig, för då får man i sig nåt protein som gör att fettet förbränns o inte musklerna när man ligger o sover? Undrar om det ligger nåt i det? Kanske man skulle prova... Dunno.

Koviktare: Det är samma här, jag gick upp p.g.a snabba kolhydrater. Jag är inte ett dugg (bara pyttelite) rädd för fett eller protein nu, jag har helt enkelt slutat med mjukt bröd, vit pasta, vitt ris och i stort sett potatis, o det är till största delen därför som jag tappat så mycket vikt och mär så mycket bättre. Efter ett tag har man inget som helst sug kvar ens, som man får av abstinensen när man ätit vitt bröd tex. Nu skulle jag aldrig stoppa det i mig, jag ser det som knark ungefär.

• idiotblondinen

Koviktare: Då kommer det att gå utmärkt för dig.

Jag har gått ner 10 kg på 2 månader, ja. Mycket med hjälp av Nutrilett och promenader, men principen är ändå densamma. Inga snabba kolhydrater alls.

• idiotblondinen

Koviktare: Jag älskar Nutrilett

• idiotblondinen

T1: Jag vet vad du menar, det är därför jag aldrig springer eller hoppar. Trött på blåmärken i ansiktet av magen.

• idiotblondinen

T1: Ja, det skulle vatt nåt! Jag har tyvärr inte råd att investera i pärlor...

• idiotblondinen

T1: Visst fan. O jag har inte pratat med henne än. Jag klampar nog bort där vid 9 på måndag o frågar hur det går till egentligen. Det är ju inte så att jag har några andra förpliktelser.

• idiotblondinen

T1: Ja, för det är uppsatt på schema klockan 9-12 från den 23:e. Skulle det se ut som att jag störde så knackar jag inte ens på utan springer min väg.

Nej, men... Skönt att den ångesten är över iallafall. Dessutom så såg jag dagmamman i affären häromdagen. Hon ser snäll ut.

Fan vad jag är uttråkad! Vad ska jag hitta på? *grymtar*

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)