Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

Malin: Hon har säkert försökt, men det telenummer jag angav blev ju tyvärr avstängt. Så det går nog bra. O se glädjen i att gå upp med Vilmer, tänk om jag "slapp" det nån gång, vad "skönt" det skulle vara. Skämt åsido. Hur dags brukar han vakna?

• idiotblondinen

Oj förresten, 56 mil för att titta på en bil så är den inget bra... Vad jobbigt!

• idiotblondinen

emmamaria: Ja, jag har röstat!

• idiotblondinen

emmamaria: Ja, kör några övningar!

Malin: Jag vet hur det känns, jag blir piss-sur om morgonen om jag lagt mig för sent, vilket jag så ofta gör! Jag har haft tur, för Filip har minsann varit en riktig sjusovare, som mor sin... O vaknade han för tidigt så kunde jag förut sätta honom på golvet så han kunde leka runt själv i en timme eller två (utan protester) medan jag sussade vidare. Nu i dagarna har han dock lyckats lära sig hur man klättrar upp till mig i sängen! Då kan jag inte slappna av utan blir ju rädd, hur gosigt det än må vara! Filip har nog slått sig alldeles för få gånger för sitt eget bästa... Resultat av en "överbeskyddande" mor kanske, han har aldrig lyckats slå sig ordentligt, men stiger jag inte upp när han gör det nu så är det bara en tidsfråga innan han ställer sig o hoppar i min säng o faller i golvet med en rejäl duns o slår sig! Nej, jag måste upprätthålla "säkerheten" och gå upp. Tack gode gud får kaffe, vilken gåva!

• idiotblondinen

När är det dom små börjar lära sig att klättra ur spjälsängen? Filip han drar sig smått över kanten, men jag har ju sett till så att det inte ligger nåt i sängen som han kan trampa på för att komma upp. skulle han lyckas få överkroppen att tippa över så skulle han dunsa rätt ner i golvet med huvudet före, det är ju lite läskigt...

Jaja. Är det någon här inne som kommer ihåg "hemlis"-glassarna? Jag får ett oförklarligt sug efter såna ibland, o då är det 15 år sedan jag ens såg röken av en!?!

• idiotblondinen

emmamaria: Haha.. Men vad gosigt. Nu saknar jag min son. Kanske ska gå in o väcka Filip... Har för mig att Marge Simpson gick in o väckte Maggie mitt i natten bara för hon hade tråkigt en gång. Hahaha, nej shit jag bara skojar... Är vansinnigt övertrött!

• idiotblondinen

Gomorron!

Men ååh VL, det enda jag kan trösta dig med är att det kommer gå över. *kram*

Åå vad jag är trött, jag vill sova mer!

• idiotblondinen

T1: Jag vill bara påpeka att det är på morgonen jag kunnat sätta Filip på golvet. Inte på natten. Jaha men okej då, du vinner...

• idiotblondinen

Koviktare: Det tror jag inte alls att jag gör. För jag tar hjälp av Nutrilett för att gå ner fortare, men jag har lagt om mina matvanor också. Jag äter kanske en tredjedel av vad jag brukade, plus att jag uteslutit mjukt bröd och vit pasta helt. Jag har ju ersatt det med mer grönsaker och protein som håller mig mätt längre och inte skapar ett onödigt extrasug.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)