vikt...peppningstråd =)
Hej på er! Ska hälsa från ThereseLaurin, hon var inne en sväng på msn innan idag! Dom har kommit fram o har det tydligen störtskönt
*smått avis*
Hej på er! Ska hälsa från ThereseLaurin, hon var inne en sväng på msn innan idag! Dom har kommit fram o har det tydligen störtskönt
*smått avis*
VL: Ööö! Nej, jag stoppar det inte i mig. Jag var precis på kalas, alla andra käkade kakor, drack läsk och åt dajmtårta (mohaha T1
) o jag bara tittade på
Koviktare: Vår trådstartare åkte till Thailand igår!
VL: Lär dig tacka nej! För Guds skull, lär dig säga nej!
Hörrni tjejer, som emmamaria påpekat, det är ju VÄGDAG idag, fredag!
Tänk att jag har faktiskt vägt mig idag!
emmamaria: 59,5
idiotblondinen: 78
Fortsätt nu!
Koviktare: För det första så kan det vara stor skillnad på morgonen och kvällen, och för det andra så kan det vara muskler. Är det muskler så kan du bara vara glad, för ju mer muskelmassa desto fler kalorier bränner du när du rör dig!
Koviktare: F-n vad duktig du är!
Koviktare: I Broby, norr om Kristianstad, öster om Hässleholm.
Malin: Ja, vi är duktiga
Trodde aldrig att jag skulle komma på "rätt" sida av det där begäret... Men alltså. Om man verkligen står på sig och inte äter skit till vardags, så kan man ju göra det när det sen när det verkligen är nåt. Som jag tex gjorde på nyår, jag menar... Jag svullade massor av mat och marrängsviss, ändå har jag gått ner. Det känns kul!
emmamaria: Duktig!
Koviktare: Tomelilla låter så mysigt.. haha. Jag har nog bara varit där nån gång när jag var liten.
Fan vilken bra idé det lät som, det där med att gå mellan lyktstolparna o springa mellan nästa, sen gå osv... Nästan så jag faktiskt börjar fundera på att börja jogga! Det har varit ett big no-no innan, eftersom fläsket hoppat så förbannat
rundafrida: Bra! Duktig du är!
rundafrida: Bra!
Koviktare: Har du nåt bra gi-recept att dela med dig av? Jag vill laga nåt till middag ikväll o vill veta vad jag ska köpa innan jag går o handlar. Är så sugen på att prova något nytt..