vikt...peppningstråd =)
Jaa, Det Okända! Älskar det programmet! Sen OC med, onsdagkvällarna är bästa tv-kvällarna!
Jaa, Det Okända! Älskar det programmet! Sen OC med, onsdagkvällarna är bästa tv-kvällarna!
Gomorron!
Marsmamma: Ja idag ska du lyckas!
Jag har aldrig provat Windsor Pilates, har inte råd med instruktionsvideon, men är det nåt du rekomenderar? Öppnade du boken igår förresten?
Theresa1: Ajabaja muffins, låt bli nästa gång!
O jag har på känn att jag är större än dig runt magen... Skulle aldrig skratta, däremot gråta med dig om det är så..
Jag har faktiskt minskat några centimeter runt midjan på bara 2 veckor, så det går!
Sarah81: Hej! Maila din vikt och målvikt till ThereseLaurin så skriver hon upp det! Om du vill alltså.
Josean: Jag är lite avis på att du ska till VV idag faktiskt, ha det så bra där!
ThereseLaurin: Tack för att du startade denna tråden! Jag blir extra peppad faktiskt!
Åååh vad sugen jag blir på en Windsor Pilates-video när jag ser reklamen på TV nu...
Thussen: Städning är en toppen kaloriförbrännare
Marsmamma: Fan att videon ska va så dyr bara.
Thussen: Det går bra för mig. Har inte ätit ett gram för mycket av något på 2 veckor. Inget onyttigt alls och mindre portioner av den vanliga maten. + bytt ut en del mål mot Nutrilett. Varit ute o rört på mig varje dag. O i eftermiddag så ska min son vara hos barnvakt för första gången utanför släkten, för att jag ska kunna gå o simma! Det känns bra att jag verkligen prioriterar min viktnedgång nu. Vill inte lämna min son egentligen, men jag har bestämt mig för att gå ner i vikt nu, och för mig är det allt eller inget. Så det känns bra!
Marsmamma: Funderar på att önska mig den i julklapp
Jag ska strax gå o simma. Till på köpet så måste jag gå o ta ut pengar för att kunna köpa ett par simglasögon i simhallen 8ska ha för jag har tänkt simma ofta nu o då är de bra) för jag såg att jag bara hade till inträdet kontant. Det blir en jäkla omväg, först uttagsautomaten, sen lämna Filip till barnvakten, sen till simhallen. Jobbigt, men å andra sidan mer träning så... Vad gör man inte.
Hej! Nu har jag minsann varit o simmat! 1000 meter på 25 minuter blev det hehe.. stressade som tusan. Sen har jag sammanlagt promenerat i snabb takt i en timme också. Duktig känner jag mig! Dessutom har jag bara ätit nutrilett idag! Det går riktigt bra för mig! Ni andra har också varit duktiga idag ser jag!
Tack Marsmamma!
Jag har förresten ett tips! Jag har börjat göra en grejj som fungerar väldigt bra faktiskt. Förut så blev det ofta att jag åt en massa färdigrätter, baguetter och choklad o så... Nu när jag går i affären så istället för att köpa en baguette till exempel så unnar jag mig nåt annat för den summan som baguetten skulle ha kostat! Istället för att lägga 30:- på mat som egentligen bara förstör för mig, alltså mat jag egentligen inte behöver.. så köper jag mig nåt annat istället! Igår blev det tex en gullig krukväxt till köksfönstret och idag blev det ett paket handduksupphängare! Haha.. jag verkligen njuter av att se det jag köpt istället för nåt onyttigt! O det bästa av allt, det jag köper nu finns KVAR, det åker inte bara rätt ner i magen och "försvinner"! Underbart! Dessutom blir jag påmind om hur duktig jag är varje gång jag ser dessa saker! Som dessutom är billigare än maten jag brukade äta. Prova, det funkar!
Theresa1: Tack, men den bilden är ju duuuktigt mycket photoshoppad. ;) Schyyyyy... säg inte till nån, vi kan väl låtsas att jag ser ut så?
Tack för påminnelsen om "Du är vad du äter" ikväll förresten! Jag brukar zappa mellan det o Dolce Vita. Blir peppad av båda dom programmen.
Låter som att du haft en bra mat-dag idag, superbra!
Ni missar väl inte du är vad du äter, det går på trean nu.