• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Tiiinaa

Här får ni två magar till priset av en :P

Det är jag och min syster. Hon (till vänster) är gravid i vecka 19. Jag (till höger) är idag i vecka 27+4.

Det är himla kul att vara gravid samtidigt som syrran. Det är bådas första barn också så det är mysigt att uppleva allt det nya tillsammans :)

• amg
    Tiiinaa skrev 2011-02-02 19:12:03 följande:
    Här får ni två magar till priset av en :P

Det är jag och min syster. Hon (till vänster) är gravid i vecka 19. Jag (till höger) är idag i vecka 27+4.

Det är himla kul att vara gravid samtidigt som syrran. Det är bådas första barn också så det är mysigt att uppleva allt det nya tillsammans :)

Åhh va mysigt. Jag och min syster är också gravida ihop, hon i v34 o jag i v24.
    Förra gången var jag också gravid tillsammans med min andra syster, det blir så mycket roligare när man har en så nära att dela allt detta med och att kunna umgås tillsammans med sedan när man väl fått de små.
    Alva 060811 <3 Tvåan 110528
  • lillaMallan857

Hihi... då måste ju jag lägga upp kort på mig och min svägerska! Jag till vänster i vecka 26 och hon till höger i vecka 38. Bilden tagen förra helgen. Deras bebis kom igår, det blev en tös! Nu längtar jag ännu mer efter vår lilla skatt!
    Mamma till Wilmer - 080214 - babywilmer.blogg.se
  • mammaE2011

Va roligt att ha någon så nära "att vara gravid med" det hade jag också velat! Känner ingen som är gravid nu, lite tråkigt :(

• down under
    miinellaa skrev 2011-02-02 12:19:13 följande:
    bra att du sa det :D ska fråga min bm efter receptet ja har riktiga problem md halbrännan!
    Det är receptfritt på apoteket Skrattande
  • Fröken Löken
    Har ännu ingen bild att lägga in... 

Men, ville bara fråga alla er med halsbränna om ni provat Omeprazol?
    jag har haft problem med magen och halsbränna nästan hela graviditeten men efter en vecka med omeprazol så vände det, nu har jag nästan aldrig halsbränna, så skönt! 

Litet tips bara Skrattande  BM kan hjälpa med recept! 

Fina magar ni alla har!!! Gravid 
    miinellaa skrev 2011-02-02 12:19:13 följande:
    miinellaa
    bra att du sa det :D ska fråga min bm efter receptet ja har riktiga problem md halbrännan!
    prova Losec mot halbrännan!! receptfritt, du kan får ta dem under graviditet och de funkar SKITBRA!!
  • jakeline
    mammaE2011 skrev 2011-02-03 10:21:09 följande:
    Va roligt att ha någon så nära "att vara gravid med" det hade jag också velat! Känner ingen som är gravid nu, lite tråkigt :(
    det är tur att vi finns då!  

Nu har jag iofs ovanligt många som jag känner som är gravida.  En av mina närmaste vänner ligger fem veckor efter mig och de andra lite närmare. fast vi har inte lyckats träffas nu på ett tag... 
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • Angi07
    mammaE2011 skrev 2011-02-03 10:21:09 följande:
    samma här, känner ingen just nu, skönt att ni finnsdär ute iallafall.
  • EmOtob

Måste få lätta mitt hjärta lite nu för någon.

Kollade min mejl nyss och möts av ett MEJL från min advokat där det står dag och tid när jag ska upp i rättegång och vet ni. jag har fått tider i MAJ den 5 maj och 6 maj. Kommer vara tog höggravid och vet inte hur detta kommer sluta just nu är jag livrädd!! Jag ska upp i rättegång mot min mamma!!

• jakeline
    EmOtob skrev 2011-02-03 15:25:19 följande:
    Måste få lätta mitt hjärta lite nu för någon.

Kollade min mejl nyss och möts av ett MEJL från min advokat där det står dag och tid när jag ska upp i rättegång och vet ni. jag har fått tider i MAJ den 5 maj och 6 maj. Kommer vara tog höggravid och vet inte hur detta kommer sluta just nu är jag livrädd!! Jag ska upp i rättegång mot min mamma!!
    OJ då! Det lät ju inte alls så bra. Vad jobbigt, speciellt höggravid, men redan från början.
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011