• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Angi07
    mammaE2011 skrev 2011-02-01 11:07:00 följande:
    Ååå va skönt! Köpte riktiga mammabyxor igår! (v.25+5) Dem gör stor skillnad och jag är så nöjd med dem :D
    jag var tvungen att ha de från v.12. Var så svullen i början och sen kom den riktiga gravid mage
  • Hiavatha

Bilder från vecka 25+5 (igår):

Och en bild på randen som går ända nerifrån till upp mellan brösten. Det är ju en kille jag bär på, om det nu är därför den syns Naveln är förtfarande ganska djup, får la se om det pluppar ut någon dag... 

Idag har det känts som att han har riktigt gjort piruetter i nedre delen av magen, hi hi

• FruganH
    Angi07 skrev 2011-02-01 11:13:38 följande:
    jag var tvungen att ha de från v.12. Var så svullen i början och sen kom den riktiga gravid mage
    Samma här. Har levt i mammabyxor och leggings sen tiiiiiidigt i graviditeten. Trevligare nu när det är pga gravidmage och inte bara uppblåst och svullen mage Flört
  • MammaTillDomFinaste

Vecka 23+2 (tror jag, kanske +3) pojke, andra graviditeten, fick en tjej förra gången. BF 28 Maj

♥ (¯`°?.¸ ♥Tuva 090125 - Lillebror BF 110528♥¸.?°´¯) ♥
  • amisej

Ush Ush Ush...
    Alltså jag känner inte av några symptomer alls.
    Bara bebisen som sparkar för fullt där inne spec på jobbet under morgon sången.
    H*n älskar barn röster har ja upptäckt. Slår för fullt när barnen har högläsning för mig också.. Hur mysigt som helst.

Nee men hoppas de blir bättre för er som lider av halsbränna osv...
    På torsdag e de v25 och då e de dax för en ny bild... ;)

• bella11

vecka 23+0 andra barnet.... är lite nojig tycker inte de händer något med min mage!! ser likadant ut vecka för vecka... känner mig knappt gravid! 

såååå lycklig!
  • Misswiren
    amg skrev 2011-01-31 23:12:28 följande:
    Oj, vilken stor och fin mage du har. =)
    Tack destamma :)
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011