• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • carwho

Idag vecka 25 (24+0) ser min mage ut så här!

*** Bf 2011-05-28 ***
  • Habbi
    werkestam skrev 2011-02-06 11:34:40 följande:
    V25!! Morgonmage är mysigt för då är det cirkus! :)

Samma här ^^ Sambon fick sig en rejäl spark på handen i morse! Testa tryck lite där bebisen sparkar, så är det nästan så man känner foten eller vad det nu är sparka till igen :) Super mys!
  • mde

Nu var det ett tag sen en bild, så jag tog några idag.. händer väl inte så jätte mycket ändå, sakta frammåt..
    Har även fått åka in akut för smärtor o sammandragningar men det har varit lugnt nu.. har bara känt nästan omärkbara sammandragningar sen dess.. så nu känns allt bra:)

• käärlek
    Mrs B -Jaa, jag tänkte att jag skulle prova det. Gör vad som helst för att slippa järntabletterna känner jag! Hihi.

Lucia1987 -Tihi, tack så mycket. Och jag är övertygad om att du ser lika fin ut du med ... och växer på 3veckor -ja, det gör du garanterat!

QueenEM -Ja, det är lite roligt. Med fösta barnet låg jag också över kurvan, men det beror ju mycket på hur man är i kroppsformen. Endel har inte så mycket överkropp att "förvara" bebis i och då växer man utåt -kanske?! Och det finns ju verkligen inget som säger att man blir större genom hela graviditeten bara för man är stor i början -tack och lov!

Skalbagge -Tihi, neej gud nej, haha! Inga twins här inte, tack och lov ((i och med att jag redan har en liten 10månaders hemma så passar det inte riktigt med tvillingar nu..)) Får hoppas på en tvillinggraviditet till nästa gång det är dags!

Tovediana -Vad är det du inte gillar med att man jämför sig? Alltså, det är väl ingen här som gör det för att vara dum, och det är väl lite det som är saken med en tråd för magbilder? Man jämför ju för att det är roligt, och vem har sagt att någon har "FÖR STOR" mage? Det har jag missat i sånt fall ... det var ju du som i början av tråden tjatade om att "Jag har nog iallafall störst mage av oss" - är det någon tävling för dig? Tråkigt i sånt fall....
    ♥ K född 10-03-18 & BF 11-05-15 ♥
  • qouix

Magen min i vecka 28 (27+2) Solig

Det sparkas och har sig för fullt där inne.
    Mysigt att man redan kan älska det lilla miraklet så ofattbart mycket..
    Nu har vi köpt alla barnmöbler vi behöver..jag bäddar spjälsäng 
    och sambon laddar babymonitors..så man kan ju lugnt säga att vi längtar Tungan ute 

• EmOtob

Fina magar vi har alla så kul och se hur dom växer

Alla har olika form och storlek på sina magar. Sen vem som har störst och vem som har minst hör inte hit tycker jag. Vi har alla våra gravida magar som vi är stolt och glad över , vi bär ju för gud skull ett barn och sen hur den ser ut hör inte till utan det handlar om att bebis mår bra och en själv..

Solig

• norpan11

Har ett hett tips till er blivande/ småbarns föräldrar!

Bli medlem på http://www.buzzador.com/index.php/sv/?refstr=sara.m86 så får ni prova på produkter helt gratis.
    Jag har hått våtservetter och blöjor bla. Jätte bra sajt som ja tycker ni ska testa. De ända de vill är att man lämnar sitt omdömme om produkten, vilket är väldigt lätt!

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011