• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Neith
    Elsa81 skrev 2011-01-31 17:12:52 följande:
    Neith : tycker du ser ut att ha en fin rund mage!
    Åh, tack snälla! :) Det värmde att höra. Förr när man hörde folk säga att "du har en fin rund mage" så tog man illa vid sig, men nu när man är gravid vill man ju höra det för jämnan!
  • Misswiren

Vecka 28.

Magen växer som bara den nu och anfådd, svårt att andas, nästäppa, förbannad halsbränna...ojoj.
    Och än är de många veckor kvar. Hur ska detta sluta?

:)

• amg
    Misswiren skrev 2011-01-31 23:07:16 följande:
    Vecka 28.

Magen växer som bara den nu och anfådd, svårt att andas, nästäppa, förbannad halsbränna...ojoj.
    Och än är de många veckor kvar. Hur ska detta sluta?

:)

Oj, vilken stor och fin mage du har. =)
    Alva 060811 <3 Tvåan 110528
  • amg

v23+1 idag och halsbrännan har varit hemsk idag.
    Haft haft halsbränna till och från sedan jag fick + på stickan och det var samma
    vid förra graviditeten så jag håller bara ut, för de kommer ju nåt fint av den sedan som tur är.

Sista bilden har stolta storasyster tagit. <3
    Alva 060811 <3 Tvåan 110528
  • Habbi

Måste bara slänge in denna bilden, tagen nyss. Känns som min mage ska sprängas snart. SÅ TRÅNGT där inne känner jag. Tycker bilden var lite rolig eftersom magen ser så rund ut! Hehe.
    v 23+5

• Baby Boo
    amg skrev 2011-01-31 23:17:38 följande:
    v23+1 idag och halsbrännan har varit hemsk idag.
    Haft haft halsbränna till och från sedan jag fick + på stickan och det var samma
    vid förra graviditeten så jag håller bara ut, för de kommer ju nåt fint av den sedan som tur är.

Sista bilden har stolta storasyster tagit. <3
    Så fina bilder; framförallt sista! Skrattande
  • mammaE2011

Ååå va skönt! Köpte riktiga mammabyxor igår! (v.25+5) Dem gör stor skillnad och jag är så nöjd med dem :D

• jakeline
    mammaE2011 skrev 2011-02-01 11:07:00 följande:
    Ååå va skönt! Köpte riktiga mammabyxor igår! (v.25+5) Dem gör stor skillnad och jag är så nöjd med dem :D
    hehe en annan har haft mammabyxor sen v 12... :P 

Roade mig med att göra en jämförelse mellan magen nu och magen med sonen... :P
    http://jagochbonan.blogspot.com/2011/01/magjamforelser.html
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011